Wpis z mikrobloga

Musiałem sobie zrobić przerwę od maluszka, poczyniłem taką oto łazieneczkę ;)

Jak to ostatnio powiedział mój idol Andrzej Cena:

Najwięcej się człowiek uczy w pierwszych 70% projektu, co zajmuje 30% czasu, a następne 30% projektu zajmuje 70% czasu, a nie daje takiego wzrostu skilla.

Więc postanowiłem zakończyć projekt w takim stanie.


Mój FanPejdż - mało tam wrzucam, zazwyczaj to co jest tam jest i tu ;)

#blender #blender3d #b3d #grafika3d #tworczoscwlasna Jak komuś się mój spam nie podoba, to #sirgornmodeluje można na czarno ( ͡° ʖ̯ ͡°)
sirgorn - Musiałem sobie zrobić przerwę od maluszka, poczyniłem taką oto łazieneczkę ...

źródło: comment_w7J1HVPShAZdltCBr616Mitd85w3u2kd.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
@Naxster: portale są, clamp na indirect jest - gdybym robił jeden render to może i 3k sampli bym dał ;)

@przemi01: o dobrze wiedzieć, że ta reguła ma swoją nazwę ;)

@AgniechaWykopuje: tak to jest jak za projektowanie wnętrz/pomieszczeń bierze się grafik, a nie projektant wnętrz/architekt - pomyśl, że w pierwszych wersjach była tam jeszcze wanna ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  • Odpowiedz
@sirgorn: Dobre to jest, podoba mnie się to.
Ile trwał jeden render, że takie szumy są? Szum sam w sobie nie jest niepożądany, ale lepiej go dodać w poscie imho.
  • Odpowiedz
@Izeer: 1h 10min na 1000 sampli - niestety po dodaniu cząsteczek hair na ręczniki wywaliło mi drugą kartę graficzną (gtx 770 2gb - mało nawet jak na taką prostą scene) więc render szedł 2x dłużej niż normalnie - aa i render szedł w 125% fHD.

  • Odpowiedz
@sirgorn: to nie tak dużo w sumie, moje pierwsze rendery szły po 4-5h i myślałem że to mało xD
Jak masz możliwość to zostaw na noc render, jak już wymodelowałeś to wszystko i dobrze wygląda, to nie ma co oszczędzać na renderze.
Btw. blender używa gpu do renderu :o? Szkoda że vray na cpu leci, bo mam 2x gtx 980m i sie marnuje :/
  • Odpowiedz
@Izeer: tak, cycles korzysta z GPU, które nie muszą być podłączone w SLI :)
Mi renderowanie jakoś bardzo nie przeszkadza, odpinam monitor od 970tki i mogę normalnie pracować podczas renderu - ale po #1 poszło już w świat, po #2 już wczoraj całą noc chodził, bo miał do zrobienia 5 renderów - a szum pozwala zakryć niedoskonałości ;P

  • Odpowiedz