Wpis z mikrobloga

@lupoo: Już usunęli ten komentarz. Z tym wipem to będzie ciężka sprawa ze względu na to, że można w tej chwili kupić masę beczek za walutę gry. Jak ktoś gra mało ale systematycznie to otwiera 2 beczki jednego dnia, czyli 60 miesięcznie. Przy ewentalnym wyczyszczeniu w styczniu 2017 to daje stratę ok 150 beczek czyli 750 kart. Jak ludzie ogarną sprawę i zaczną krzyczeć, że nie chcą tracić kolekcji to CDPR
Z tym wipem to będzie ciężka sprawa ze względu na to, że można w tej chwili kupić masę beczek za walutę gry.


@Extraordynarny: I pewnie dlatego będzie wipe + zmiana zasad zdobywania golda po starcie open bety/release. Żeby beta miała sens (szczególnie pod względem balansu) ludzie muszą mieć prosty sposób na zdobywanie kart. Jaki sens miałaby beta gdyby wszyscy grali na basic deckach?

Gdy gra oficjalnie ruszy trzeba będzie zmienić podejście
@Extraordynarny: Druga sprawa jest to że beta to nie znaczy "Już buduję finalną kolekcję" tylko testuję grę. Pomagam w ten sposób twórcom i społeczności by gra w finalnym wydaniu była jak najbardziej dopieszczona i zbalansowana (szczególnie że gra opiera się na pvp). Krzyk o wipe mógłby być gdyby twórcy ogłosili takowy po oficjalnej premierze (wtedy mógłby też oznaczać koniec przygody dla gwinta).
@przecietny_Polak: Niekoniecznie, jest inne wyjście. Powinni wprowadzić system oceniający siłę talii i na podstawie tego dobierać przeciwnika. Przykładowo jeżeli mam słabą talię bo nie kupowałem beczek to powinienem dostać kogoś z talią na podobnym poziomie a gracze z wyboostowaną talią powinni dostać kogoś na swoim poziomie.
Powinni wprowadzić system oceniający siłę talii i na podstawie tego dobierać przeciwnika.


@kamil062: Taki model biznesowy doprowadził by do upadku tej gry. Co byłoby motorem napędowym do kupowania beczek, skoro wiem że dostanę przeciwnika który nie ma kart? Po co wtedy kupować beczki, nawet za gold? Cała idea jest taka żeby promować zakup beczek, nie odwrotnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zresztą, przy obecnym sposobie zdobywania golda uzbieranie
@przecietny_Polak
1. To jest na plus - trafiasz na przeciwnika na poziomie podobnym tobie i masz szanse wygrac liczac ze dostaniesz dobra rękę. Z resztą na tym polega budowanie talii aby zminimalizowac ryzyko slabej ręki - nie wrzucasz w talie 40 zbednych kart tylko zbierasz 15 ale takich ktorymi wydymasz przeciwnika we wszystkie otwory ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. To jest najmniejszy problem. Czynnikiem moze być lvl jak
@kamil062: To są odpowiedzi dobre dla Ciebie, nie dla biznesu. Gwint to nie jest gra żebys sobie mógł popykać za darmo w wolnym czasie ( ͡° ͜ʖ ͡°) To jest bussiness (cytując pewnego Maxa Mariusza) i ma zarabiać. Nikt nie zrobi Ci takich reguł które niszczą biznes. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z resztą co jest bardziej satysfakcjonujące? #!$%@?ć kogoś kto ma kolekcje na
@przecietny_Polak Dla biznesu jest najwazniejsze zeby bylo jak najwiecej graczy - takie roznice w poziomie graczy spowodują ze wiele osob zrezygnuje z gry i CDP na tym straci. Gram od trzech dni i juz mnie czasem wkurza jak ktos mi ciągle wyskakuje ze zbyt silna talią :P Wlasnie dla nich najwazniejsze jest zeby wyeliminowac te dysproprocje w grze zeby gracze mieli jak najbardziej rowne szanse zeby ich zachecic do gry. Fajnie jest
Gram od trzech dni i juz mnie czasem wkurza jak ktos mi ciągle wyskakuje ze zbyt silna talią :P


@kamil062: Przecież teraz nie ma ani rankingu ani żadnego mmr. Teraz masz się skupić nie na wygrywaniu tylko znalezieniu błędów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Uważasz że jakaś taktyka/talia przeciwnika jest popsuta - zgłoś to, od tego jest beta.

Druga rzecz jest taka że gra ma kilka tygodni. Skąd