Wpis z mikrobloga

#diablo #diablo3

To może małe podsumowanie Blizzonu.

Rifty:
- Nowe algorytmy sprawią, że nie będzie już dużych pustych miejsc bez potworków, a także długość poszczególnych leveli zostanie zmieniona więc nie będzie już leveli z dajmy na to 20 potworkami i jedną elitą.
- Po uzyskaniu 100% postępu w Grifcie zostaniemy przeniesieni do małego pomieszczenia w którym będziemy walczyć z bossem. Wszelkie bonusy z kapliczek zostaną deaktywowane. ( Świetna rzecz która sprawi, że nie trzeba będzie progressować jednego levela po stokroć by w końcu trafić na dobre ułożenie kapliczek i zabić bossa w kilka sekund dzięki nim).
- Za ukończenie Griftu bez ani jednej śmierci swojej postaci zostaniemy nagrodzeni dodatkową szansą na ulepszenie gemu. Postacie HC z wiadomych przyczyn za ukończenie taką szanse dostaną zawsze.
- Wejścia do riftów będą teraz zawsze puste. ( Nie jedna postać HC poległa właśnie na tym, że wchodziła do riftu i w czasie ekranu ładowania była powoli mordowana przez elitkę więc zmiana jak najbardziej na plus)

"Rise of the Necromancer Pack"
- DLC w formie kolejnego patcha w którym znajdziemy: 2 dodatkowe miejsca na postacie, 2 dodatkowe zakładki w naszej skrzyni, zwierzaczka, nowe wzory do sztandaru i portret postaci.
- Data premiery to druga połowa 2017 ( serio?) i cena jest jeszcze nie znana
- Nekromanta powraca jako kolejna grywalna postać. Mnóstwo czarów przeniesionych prosto z D2 ( jak na przykład mój ulubiony wybuch zwłok). Jego zasobem będzie ‘’Essence’’ a klasową bronią będą kosy.
- Nekromanta nie dostanie od razu czterech klasowych setów jak inne postacie. Blizz chce zobaczyć jakie buildy wymyślą gracze i wtedy zadecydować o kolejnych setach by je wzmocnić.

Challange rifts
- Nowe Grifty gdzie każdy grając daną klasą ma te same umiejętności, ten sam rift z tymi samymi kapliczkami itp. Będą do tego osobne rankingi oraz możliwość gry drużynowo lecz tylko przedstawicielami tej samej klasy.

2.4.3
- PTR ma się rozpocząć już w następnym tygodniu zaś łatka ma zawierać Anniversary Event ( o tym niżej), nowe legendarne przedmioty, nowe UI Mistyczki (nie będzie już potrzeby kupować barwników do uzbrojenia u kupców gdyż będą one właśnie u Mistyczki) oraz opisane już wyżej zmiany w riftach.

Anniversary Event
- W dwudziestą rocznice uniwersum Diablo Blizzard chce zaimplementować lochy z D1 do D3. Specjalny filtr ma również dać złudzenie grafiki z D1. Zostanie również zmienione co nieco UI by przypominało to z poprzednika.
- Dostęp ma być z Old Tristram (a przynajmniej tak ro zrozumiałem). Będzie te same 16 poziomów z tymi samymi bossami. Producenci gry zapytani w Q&A na temat tego jak to zostanie powiązane z istniejącą historią D3 nabrali wody w usta nie chcąc psuć nam zabawy. ( przypominam, że po zniszczeniu Czarnego kamienia dusz, demony w nim się znajdujące wyszły na wolność)
- Po pokonaniu Diablo uzyskamy specjalny legendarny gem który będzie można włożyć tylko w hełm ( A jakże), trochę itemów do transmogu ( w tym pewna drewniana noga …) nowy portret i Butcher z D1 jako zwierzaczek.
- Event będzie dostępny za darmo, jednakże tylko Styczniu. Dla tych którzy go przegapią będzie on dostępny corocznie w każdy Styczeń.

Inne rzeczy
- Dwie nowe krainy czyli The Shrouded Moors and the Temple of the Firstborn znajdujące się w 2 akcie.
- Możliwość zapisania do 5 ustawień postaci umożliwiających zmianę przedmiotów, umiejętności i gemów za jednym kliknięciem.
- Od teraz materiały do Kowala będą miały swoją specjalną zakładkę w UI i nie będą już zajmowały miejsca w naszej sakwie.
- Znika koszt wybicia legendarnych gemów z przedmiotów.
- Wraz z rozpoczęciem 10 sezonu gracze konsolowi również będą mieli okazje porywalizować ze sobą lecz tyczy się to tylko tych którzy grają na PS4 oraz XB1

I teraz kilka słów ode mnie. Blizzcon mimo wielu nowych rzeczy okazał się zawodem. Po dwóch latach oczekiwań czekałem na dodatek lub zupełnie nową grę więc nie ukrywam rozczarowania. Bardzo byłem ciekaw co nastąpi po wydarzeniach z RoSa gdzie nasz bohater nie miał zaufania ani do demonów ani do aniołów. Martwi mnie również jaką cene Blizz sobie zażyczy za DLC z Necro.
Cieszy natomiast, że nie zapomniano o Diabełku i cały czas produkowane są nowe zawartości.

PS: Jeśli ktoś chce to mogę również napisać o Wowie.
  • 6
- Nowe algorytmy sprawią, że nie będzie już dużych pustych miejsc bez potworków, a także długość poszczególnych leveli zostanie zmieniona więc nie będzie już leveli z dajmy na to 20 potworkami i jedną elitą.


@Zykke: zawsze są co najmniej 2 elity ( ͡ ͜ʖ ͡)
@Zykke: - Po uzyskaniu 100% postępu w Grifcie zostaniemy przeniesieni do małego pomieszczenia w którym będziemy walczyć z bossem.

A czasem nie miał tworzyć się portal obok nas do tego pomieszczenia?

Może tak być, że każdy portal będzie miał swoją nazwę(inne pomieszczenie) po której będziemy wiedzieli co za boss i czy starczy nam czasu czy nie ale to tylko moje przemyślenia.
Nie jedna postać HC poległa właśnie na tym, że wchodziła do riftu i w czasie ekranu ładowania była powoli mordowana przez elitkę więc zmiana jak najbardziej na plus


@Zykke: O ile się nie mylę to do póki nic się nie zrobi, ani się nie ruszy ani nie użyje jakiegoś skilla to potworki nic nie mogą zrobić, tym bardziej podczas ekranu ładowania.