Wpis z mikrobloga

#polska #ekobomia #biznes
Tak sobie czytam komentarze pod tym znaleziskiem poniżej i się smucę, bo wygląda na to, że młodzież już ma we łbach zakodowany socjalizm na dobre i trzeba bedzie wiecej czasu niż myślałem na zmiany w Polsce. Nie rozumieją, że szef tej knajpy ma na celu dobro klientów i system kar ma zdyscyplinować pracowników, poza tym nikogo nie zmusza do pracy na tych warunkach. A gimbaza jedzie po gościu, od razu #januszebiznesu . Tak jak by obrażanie szefa, spóźnianie się czy niewykonywanie poleceń to normalna sprawa. Oczywiście jak by poszli w to miejsce i obsługa zachowałaby się nie tak jak powinna, to wtedy jechaliby na obsługę i że szef to januszbiznesu, bo nie potrafi pracowników zdyscyplinować.
Rośnie lewe pokolenie :-(
http://www.wykop.pl/ramka/3434369/cennik-kar-dla-pracownikow-klubu-200-zl-za-obrazanie-szefa/
badtek - #polska #ekobomia #biznes
Tak sobie czytam komentarze pod tym znaleziskiem ...

źródło: comment_3nRUqk2YF5XuuGxik5GpMPQMQJmgvncn.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
lepsze metody motywacji dyscypliny niz kara 200 zl za spoznienie 1 minutowe i brak jakiejkolwiek umowy


@Pan_fajny_mireczek: @jakno: no jakie, cwaniaczku?

a po drugie, to nie umiesz czytać. 200 zł to było za kłótnie czy obrażanie szefa, a za minutę spóźnienia 1 zł kary. Stawki jak najbardziej słuszne. Nie potrafisz nawet dobrze przeczytać o czym mowa, a chcesz uczyć innych jak motywować pracowników... pajac z Ciebie.
  • Odpowiedz
chciałbyś pracować u takiego Janusza?


@morgahard: dlaczego nie? Jeśli sie spóźniam, nie wykonuje obowiązków, czy obrażam szefa, to chyba normalne, że zasługuje sie na kare. Ale ja nie jestem roszczeniowym nierobem tak jak większość, która tam sie wypowiada. Po prostu starałbym sie najlepiej wykonywać swoją prace, nie spozniać sie, wykonywac polecenia, nie #!$%@?ć szefa...
  • Odpowiedz
@Pan_fajny_mireczek: poza tym pewnie nie stać Cie na chodzenie do nienajtańszych knajp i nie rozumiesz, że tam klient ma już pewne wymagania i chce być traktowany profesjonalnie przez obsługę. I podejrzewam, że klienci knapy nie mają nic przeciwko temu, żeby karać pracowników finansowo za złą pracę czy spóźnianie.
  • Odpowiedz