Wpis z mikrobloga

Jak to wygląda z wymianą sprzętu na nowy przy okazji trzeciej naprawy gwarancyjnej?

Miałem problemy z telefonem - wysłałem do serwisu, naprawili jedną rzecz, drugiej nie.
Teraz wysłałem ponownie telefon do serwisu - nie naprawili go w ogóle 'upgrade oprogramowania mi #!$%@? zrobili tylko'.
No i musiałbym ponownie wysłać telefon z tą samą usterką.

Czy to kwalifikuje się już na wymianę sprzętu?

#pytanie #prawo
  • 12
@GrabkaMan: Mówię z pamięci, internet powinien pomóc. Jest sytuacja natury takiej. Znajomemu telewizor się przegrzewał i plastik odskakiwał, reklamował raz, 2, 3 ale wada fabryczna i nic nie da się zrobić. Po około 2 latach 2 tyg przed gwarancją zażądał wymiany sprzętu na nowy, niestety nowego nie było i musiał wziąć o tej samej wartości aktualny rocznik ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po około 2 latach 2 tyg przed gwarancją zażądał wymiany sprzętu na nowy, niestety nowego nie było i musiał wziąć o tej samej wartości aktualny rocznik ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Volt224: Przekichane generalnie. :D

Ja jeszcze nie reklamowałem trzeci raz. Teraz dopiero będzie trzeci raz. Trzeci raz będzie praktycznie z identycznego powodu. Dlatego nie wiem, czy będzie się to zaliczało do wymiany.