Wpis z mikrobloga

#ing #pytanie #pytaniedoeksperta #banki

Płaciłem kartą w żabce i za pierwszym razem kasjerka poinformowała mnie, że "odmowa", więc włożyłem kartę jeszcze raz i jeszcze raz zapłaciłem. Tutaj już była zgoda.
Problem w tym, że spojrzałem na historię rachunku na stronie moje ING i mam 2x obciążone konto na taką samą wysokość. Czyli tak jakby obie płatności zostały pobrane.

Mam 2 paragony z żabki - jeden "TRANSAKCJA UNIEWAŻNIONA - ODMOWA" a drugi "KOD PIN ZGODNY".

Co robić? Dzwonić do banku o chargeback, czy ta kasa sama wróci mi w ciągu kilku dni na konto i nie muszę podejmować żadnych działań ze swojej strony?

Ktoś wie coś na ten temat?
  • 6
@michaal: Najpierw nie. Ale się zaraz wróciłem do żabki, wygrzebała ze śmietnika i dała. No jak byk jest na nim napisane, że odmowa, więc ładnie podziękowałem i życzyłem miłego wieczoru. ( ͡° ͜ʖ ͡°)