Wpis z mikrobloga

Wysłałem ostatnio na reklamacje myszkę która miała dwuklik w obu przyciskach. I to taki że praktycznie przy każdym kliku lewym i prawym było go czuć, praktycznie niemożliwe do używania

No i wszystko było ok, wczoraj dostalem takiego maila:

Szanowny Panie,

Zgodnie z wcześniej wysłaną do Pana korespondencją, przedmiot
reklamacji numer xxx, z uwagi na rodzaj oraz charakter
usterki, został zgłoszony do właściwego serwisu w celu uzyskania
ekspertyzy.

Uprzejmie informuję, że na podstawie przeprowadzonych przez autoryzowany
serwis producenta oględzin towaru ROCCAT KONE XTD ,
zakupionego na podstawie zamówienia xxx, Pana reklamacja została
uznana.

Sprzedawca, z powodu nadmiernych kosztów związanych z wymianą towaru na
nowy, dokona jego nieodpłatnej naprawy, doprowadzając tym samym towar do
stanu zgodnego z umową.
O wysyłce naprawionego towaru zostanie Pan poinformowany w oddzielnej
korespondencji.

Mamy nadzieję, iż przedstawione rozwiązanie będzie dla Pana
satysfakcjonujące.

No spoko, naprawią zamiast wymiany, trudno. Ale dzisiaj dostałem następującego maila:

Szanowny Panie,

Dziękuję za kontakt z naszą firmą oraz przekazanie zgłoszenia
reklamacyjnego. Niestety, z przykrością informuje, iż zgłoszona przez
Pana reklamacja produktu ROCCAT KONE XTD , zakupionego na
podstawie zamówienia xxx, nie mogła zostać jednak uznana.
Reklamowany towar jest zgodny z umową. Decyzja wysłana w dniu
17-10-2016r., zostaje anulowana.

Dział Reklamacji NEO24.PL, na podstawie przeprowadzonych czynności
sprawdzających, uznał towar za zgodny z umową, ponieważ jego
właściwości odpowiadają informacjom zawartym zarówno w oznakowaniu
produktu jak i w reklamie.

Nie stwierdzono, podawanych przez Pana usterek towaru. Jednocześnie
informuje, iż dostarczony towar nosi widoczne ślady użytkowania oraz
zabrudzenia.

Jednocześnie informuję, iż sprzęt posiada wszystkie funkcje
przynależne do tego modelu i może być w pełni wykorzystywany do celu,
do którego został wyprodukowany.

Mam nadzieję, że zrozumie Pan powody, dla których nie mogliśmy uznać
Pana zgłoszenia.

Może mi ktoś wyjaśnić co oni odwalają? Najpierw autoryzowany serwis(którego defakto w polsce nie ma) stwierdza niezgodność, a następnego dnia nagle myszka magicznie jest sprawna.

Niezgodność mam do 28 października więc nie wiem czy uda się to wysłać jeszcze raz, bo nie wiem jak zamierzają to przysłać z powrotem

#prawo #niezgodnosctowaruzumowa #gwarancja #reklamacja
  • 13
  • Odpowiedz
@spoxman: No, ale wg drugiego maila mają zamiar odesłać mi uszkodzoną mysz, teoretycznie zgodną z umową. Wtedy co, odsyłać jeszcze raz, czy do rzecznika?
  • Odpowiedz
@KaznodziejaNowejEry: No właśnie nie bardzo rozumiem decyzję, gdzie autoryzowany serwis stwierdza niezgodność, po czym dział reklamacji sklepu stwierdza że mysz jest całkowicie sprawna.

Czekać na przesyłkę w celu testów, czy już teraz im słać jakieś pismo?
  • Odpowiedz