Wpis z mikrobloga

@blablacar: Usunęliście kolorowanie cen przejazdów w zależności od atrakcyjności oferty, więc spadła przejrzystość wyników wyszukiwania. Niektórzy nie wiedza jaka cena obowiązuje na danej trasie, a nie każda trasa ma 5 stron ofert. Nie pokazujecie już na liście wyników jakim autem odbywa się przejazd. Nie pokazujecie pełnych przejazdów, przez co nie da się ocenić czy w ogóle jest ruch na danej trasie. Ponad 10 min czeka się na moderację pytań i odpowiedzi publicznych w weekend, co wyklucza złapanie pasażerów na ostatnią chwilę.

Czy to jest ta "przyszła poprawa jakości i dalszy rozwój", za które chcecie żeby wam płacić? Są w ogóle jakieś argumenty, którymi można uzasadnić te zmiany?

#blablacar
  • 2
@poczekaj: to nie są jedyne zmiany, które są/były ostatnio wprowadzane - jedne są bardziej, inne mniej widoczne. Celem jest to, aby większa liczba pasażerów znajdowała z sukcesem więcej przejazdów - bo w końcu to jest w interesie wszystkich. Jeśli któraś z tych poprawek odniesie odwrotny skutek, to na pewno zostanie cofnięta.

Sposób wyświetlania ofert jest przez nas testowany od jakiegoś czasu - pewnie w najbliższych tygodniach będzie się jeszcze trochę rzeczy