Wpis z mikrobloga

#!$%@?, na Wizzair jest jakiś problem na stronie.
Zrobiłam rezerwację na lot w 2 strony, chciałam zapłacić jak zwykle z karty.
Po wpisaniu nr karty, cvv, itp. wyskoczył błąd i, że mam spróbować ponownie.
Zrobiłam to samo, klikam płać i znowu błąd.
Nie przyszedł ani raz sms z hasłem do opłaty online i nagle mi wyskakuje w moim banku ,że pobrano kasę za 2 te same loty! :/
Na stronie nagle 2 te same loty potwierdzone.... super...#!$%@?.
Ale jak klikam w te loty to dla odmiany wyskakuje ,że błąd.
Na telefonie jak się loguję na wizz to jest bez tych błędów.
Jadę do banku wyjaśniać a tam nawet nie widzieli jeszcze tych transakcji więc mam przyjść jak się zaksięgują składać reklamację.
Ja jebię co za chaos.
Wróciłam do domu i teraz chcę się zalogować na konto Wizz i #!$%@?, błąd. że niby hasło złe, nic nie działa, żadne wyślij maila z hasłem , nic. I na Firefoxie i na Chrome.

Czy ktokolwiek miał podobną przygodę? Jak mogli zabrać kasę bez hasła?

#wizzair #loty #linielotnicze #banki #mbank
  • 22
@wymarta: Zadzwoń do Wizza i powiedz co się stało, powinni anulować jedną rezerwację. Tylko zadzwoń z jakiegoś VoIPa (np. halonet.pl) na ten węgierski numer +3616777501, to nie zapłacisz 4zł/min, tylko kilka groszy.
@wymarta: żadna nowość, rok temu miałem to samo ale przez aplikacje na tel, na szczęście nie kupiłem dwóch biletów bo byłem zalogowany na koncie i zauważyłem, że pobrało mi kasę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wymarta chargeback dotyczy każdego rodzaju kart, a najlepiej nie w oddziale takie rzeczy załatwiać tylko na infolinii - mają więcej dostępów i często lepszą wiedzę (bo częściej takie przypadki obsługują).
via Android
  • 1
@parachutes akurat na infolinii wizzair zalatwiłam ;) zapomniałam napisać. Ale na infolinii banku też byłam i dużo więcej mieli do powiedzenia niż babka w placówce. Ona nawet nie mówiła żeby z wizzem się kontaktować a na linii poradzili to.