Wpis z mikrobloga

#motoryzacja jeździ ktoś #renault espace 4? ze wszystkich doświadczeń jakie miałem z francuzami to niestety większość była negatywna - albo coś było bardzo dziwnie zaprojektowane albo sypała się elektronika

a ja nie mogę jeździć autem któremu dolegają jakieś usterki i od czasu do czasu będę klepał trasy po 1,6kkm i trochę się boję tych wszystkich pierdół - elektryczny ręczny, elektryczna blokada kierownicy, hands free, tarczopiasty z tyłu
jak to wygląda w praktyce? z tego co czytam to klepali to auto prawie 12 lat więc chyba nie jest jakimś bublem? :D
  • 8
@el_nino123: Ja bym nie mial nigdy wczesniej odwagi, ale znajomy targa tym lawety (seriously) i za nic innego nic niechce. W 1.9 cos tam mial z silnikiem, taniej mu bylo przelozyc niz naprawiac. Targa ich bardzo duzo z zachodu i schodza na bierzaco.

Sam bylem tym pare razy w Rzeszy i calkiem przyjemnie. Tylko 1.9 to muł.
@bigger: w Espace 4 sytuacja chyba jest podobna co w Lagunie 3, najlepiej 3.5 V6 (tyle że tu chyba były jakieś problemy ze zmniejszoną miską olejową - albo mi się myli z 3.0 dci lub starszym benzynowym 3.0 w Espace 3), potem 2.0T, potem 2.0 dci/2.0 benzynowe a na końcu 1.9 dci.
@el_nino123: Pytaj, mam od 3 miechów 3.5 V6
( ͡° ͜ʖ ͡°)-( ͡ ͜ʖ ͡)

Z rzeczy, które wymieniłeś to posrana jest blokada kierownicy, ale jak kupisz auto, na drugi dzień można naprawić auto zanim się zepsuje lutując odpowiednie nóżki pamięci ze sobą, którą szlag trafia przy spadku napięcia.
U mnie już była robiona i śpię
@paqfaq: v6 fajny ale odpada, bo jak się coś #!$%@? w silniku to nie wyrobie z kasą ;) myślałem właśnie nad 2.0t albo 2.0dci
sąsiad ma takie dci, muszę go namówić żeby dał się karnąć :D

trochę się boję bo takie teraz auto trafiłem, że od dwóch lat się NIC nie zepsuło (zafira b) i nawet mi się spodobało że nie muszę tracić czasu na grzebanie w necie i rozmowy z
@el_nino123: bujania nie ma, jest nieco miększy, niż kompakty, bo jest wyższy, ale bujania nie ma. Jest za to inna moim zdaniem wada, to za duże wspomaganie. Na parkingu jest mały jak na gabaryty promień skrętu i lekkie kręcenie kierownicą, ale ciężej się jeździ na wąskich uliczkach w szybkich zakrętach bo wspomaganie nie daje takiego wyczucia. Idzie się przyzwyczaić, auto jest komfortowe, fotele wygodne ale nie sa to kubełki, więc ostry