Wpis z mikrobloga

#motocykle #bojowkachinskichmotocykli

Chcecie trochę poczytać o ciekawych motocyklach zza Wielkiego Muru?

O to motocykl Loncin LX650. Loncin podpisał kontrakt na produkcję silników dla BMW do GS-a 650, i takie silnik właśnie wkładają do tego modelu. Silnik to chłodzona cieczą jednostka DOHC o pojemności 652 ccm i mocy 48HP dostępnej przy 6500 obrotów. Niestety ,obostrzenia w kontrakcie z BMW ograniczają dystrybucję tej maszyny tylko do rynku chińskiego. Nie jest to zbyt popularna maszyna z racji przepisów rejestracyjnych w Chinach , królują tam raczej mniejsze pojemności.
Kick_Ass - #motocykle #bojowkachinskichmotocykli 

Chcecie trochę poczytać o ciekawyc...

źródło: comment_pXfBPH3vO6bVB7500uCuRZhSdn6VxbIR.jpg

Pobierz
  • 28
@gerard-kowalski: za to moment taki sam jak w mocniejszych silnikach, tyle, że obroty kończą się nie na 12000 a na 6000 (no da się do tych 8k dokręcić, ale moc spada).

Tak odbiegając od tematu, ale tylko trochę, BMW miało taki szczęśliwy moment, gdy wypuścili serię singli "X", która była iście mistrzowska (i to nie ironia, bo stworzono wreszcie lekkiego dual sporta i "adwenczur", napędzane dużym singlem, jednocześnie o wiele bardziej
@Stitch ale Huska to jednak bardzo wysilony motocykl, to nie jest tak, że się "nie da", tylko raczej " jak długo się da", choć mogę się mylić i może te silniki robią długie przebiegi...