Wpis z mikrobloga

#motocykle #bojowkachinskichmotocykli

Chcecie trochę poczytać o ciekawych motocyklach zza Wielkiego Muru?

O to motocykl Loncin LX650. Loncin podpisał kontrakt na produkcję silników dla BMW do GS-a 650, i takie silnik właśnie wkładają do tego modelu. Silnik to chłodzona cieczą jednostka DOHC o pojemności 652 ccm i mocy 48HP dostępnej przy 6500 obrotów. Niestety ,obostrzenia w kontrakcie z BMW ograniczają dystrybucję tej maszyny tylko do rynku chińskiego. Nie jest to zbyt popularna maszyna z racji przepisów rejestracyjnych w Chinach , królują tam raczej mniejsze pojemności.
Kick_Ass - #motocykle #bojowkachinskichmotocykli 

Chcecie trochę poczytać o ciekawyc...

źródło: comment_pXfBPH3vO6bVB7500uCuRZhSdn6VxbIR.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
@Stitch: ciekawe, ciekawe. Jak zgaduję, spory wpływ na żywotność tłoka będzie też miało, jak często ktoś wkręca silnik na wysokie obroty?
Jak widać "duży singiel" może, przy odpowiednim wydechu i odpowiedniej dawce powietrza, robić te 55KM przy 6000 obrotów, a nawet i 60+ przy 7000. W praktyce gdyby nie kategoria A2, to nawet mój osiołek XT660R pewnie by miał te 52-53KM :/

  • Odpowiedz
@Stitch: i tak się idealnie wstrzelili razem z BMW, że jeden i drugi ma idealnie tyle, co potrzeba na tę kategorię?
Jak nie Unia, to widocznie jakiś inny zbrodniarz antymotocyklowy. Nie, żeby akurat to mi wadziło jakoś wyjątkowo, bardziej przeszkadza, że sam wydech waży pół tony, a na wymianę na coś lżejszego mnie i tak póki co nie stać ( ͡° ʖ̯ ͡°)

A jeszcze bardziej
  • Odpowiedz
@Stitch: heh :)

A swoją drogą w dyrektywie z 1991 już się pojawia taki wynalazek:

Category A:

-progressive access (first clause of the first indent of Article 6 (1) (b): motorcycles without sidecar with a cubic capacity >of over 120 cm3, capable of a speed of at least
  • Odpowiedz
@Stitch: dobra, z tymi 35kW masz pełną rację i o ile wcześniej producenci "czegoś nie wiedzieli", to wyjątkowo nie mam co wieszać psów na Unii. Teraz mi przykro. Ale dzięki za uświadomienie!
  • Odpowiedz