Aktywne Wpisy
![mirko_anonim](https://wykop.pl/cdn/c0834752/321ea7dc2985c2bfbf21a6b5598af7c3220625c6954fbbc0a440b525befed626,q60.png)
mirko_anonim +104
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Chłop pracuje fizycznie, ale dostał propozycję awansu. Przejście z "fizycznego" na "umysłowego" (stanowisko kierownicze). Były pewne wymagania i warunki, które chłop spełnił po krótkim przyuczeniu.
Niestety w trakcie wprowadzania na nowe stanowisko zaczęło się pojawiać coraz więcej nowych problemów i spraw, z którymi chłop w ogóle by nie chciał mieć do czynienia. Na zasadzie "żaden awans i żadna podwyżka nie przekona mnie do tego, żeby na co dzień zajmować
Chłop pracuje fizycznie, ale dostał propozycję awansu. Przejście z "fizycznego" na "umysłowego" (stanowisko kierownicze). Były pewne wymagania i warunki, które chłop spełnił po krótkim przyuczeniu.
Niestety w trakcie wprowadzania na nowe stanowisko zaczęło się pojawiać coraz więcej nowych problemów i spraw, z którymi chłop w ogóle by nie chciał mieć do czynienia. Na zasadzie "żaden awans i żadna podwyżka nie przekona mnie do tego, żeby na co dzień zajmować
![7ujMejster](https://wykop.pl/cdn/c3397992/7ujMejster_RjjpdBOhIv,q60.jpg)
7ujMejster +409
Chciał bym wam opisać swoja niezbyt udana przygodę z #ibuygou,dnia 21lipca zakupiłem tel #xiaomi redmi note 3.Po kilku tygodniach zobaczylem ze Paczki nie ma w Holandii a była nadana nlpost postanowiłem napisać do suportu, kolega z wykopu ibg stwierdził ze tej paczka nie będzie w Holandii tylko od razu w Polsce co wydało mi się dziwne i oczywiście maja opóźnienia bo tajfun klęska żywiołowa itd..Mimo ze w tym czasie zakupiłem sporo przedmiotów w innych sklepach tam tajfunu nie było bo wszystko dotarło na czasno wiec postanowiłem jeszcze poczekać..Gdy minęło już te 25 dni deklarowanych na dostarczenie paczki przez ibg a paczki nadal nie było u mnie znowu napisałem do suportu oczywiście odpowiedzi już były coraz rzadsze ale to pewnie przez tajfun..w odpowiedzi dostałem rade żebym poszedł na pocztę i złożył reklamacje mimo ze paczki w trakingu nadal nie było w Holandii tym bardziej w Polsce.. totalna ściema bo raczej to ibg posiada dowód nadania i to oni maja prawo do reklamacji zagubionych paczek..To już mnie zirytowało gdy koledze z suportu po raz któryś tłumaczyłem tym ze to oni powinni reklamować to suport olśniło i stwierdził ze to zrobią ale siano odzyskają za 6 miesięcy wow myślę super jest progres..był to już jakoś 41 dzień od zakupu telefonu i kolega jak by mnie zwodził troszkę..Wiec postanowiłem otworzyć spor na PP bo pieniążków nie bardzo chcieli oddać..A okres ochronny w razie nie otrzymania towaru jest 45 dni a kolega jak by chciał żeby okres ochrony PP mnie przypadkiem ominął ..po otwarciu sporu i braku porozumienia przekształciłem spor w roszczenie.. w tym czasie zero odzewu ze strony ibg ale nagle dzień przed możliwością odpowiedzi ze strony ibg w roszczeniu dostaje super propozycje „zamknij roszczenie a wyślemy ci telefon” ta wiadomość już dostałem na maila prywatnego nie przez serwis pp co wydało mi się tez trochę dziwne..podziękowałem bardzo za ta propozycje która powinni mi zaproponować raczej dużo wcześniej..w tym tygodniu odzyskałem siano mam mieszane uczucia co do tego sklepu dużo kręcenia kłamstwa i palenia głupa i grania na czas, próby wykorzystania niewiedzy kupującego na własna korzyść. Wydaje mi się ze gdyby nie paypal nie odzyskał bym nigdy siana dla mnie to nie jest prawetny sklep może się wypowiedzą ludzie którzy tez mieli problem z ibg bo odnoszę wrażenie ze gdy pojawia się jakiś problem sklep raczej próbuje rozwiązać go na własna korzyść myślę ze ich gwarancja na telefony to pewnie tez ściema.. domyślam się ze mnóstwo osób poleca ten sklep ale pewnie tylko ze względu ze nie mieli zgrzytów bo gdy pojawi się problem wątpię ze ludzie SA usatysfakcjonowani z ich pomocy a raczej jej braku..dla zainteresowanych mogę zapodaj foty z korespondencji z super pomocnym suportem..
czy podczasy problemow z zakupami na ibuygou otrzymales zadawalajaca pomoc
Załatwiałeś sprawę bezpośrednio z supportem, czy próbowałeś również przez kolegę @Ibuygou?
@blackdoll:
@maniel:
Uwierz mi, nikt nie chciał Cię oszukać ani sprawić byś został na lodzie bez kasy i bez telefonu, nie po to oferujemy klientom usługi PayPal które mają różne zabezpieczenia lby ich potem robić w bambuko.
Support ma dzienne kilkadziesiąt rożnych spraw i wszystkie chce rozwiązać pomyślnie, lecz czasem może coś zostać przeoczone i przez to rozwiązanie sprawy się wydłuża. Być