Wpis z mikrobloga

Wybrałem według mojego uznania najlepsze pomysły innych graczy:

1. Jedno miasto - Mirko Town. To ze starej mapy z niewielką ilością domków (żeby było o co "walczyć", oczywiście przy założeniu #!$%@? wysokiego czynszu i ceny za SQM, żeby nie było kupowania chatek za grosze i trzymania ich tygodniami przy zerowej aktywności gracza).

2. Obok Mirko Town - expowiska do ~100 lvla. Żeby nie trzeba było latać #!$%@? wie gdzie za tym expem na low lvlu, bo to tylko #!$%@? i zniechęca do gry. @ripp1337

Exp rate:
8-35 x15
35-50 x10
50-75 x7
75-100 x5
100-125 x3
125-150 x2
150+ x1
Loot x1
Skille x 3 bez skilowania w domku (monki były spoko :) )

Jakiś Balans postaci, bo ten najt ostatnio był mega zbufowany, a osłabialiście paladyna, jak nie był przesadzony nawet.
Co do PVP:
3 fragi dziennie - rs znikający za tydzień, max 7 fragów w tygodniu, 15 fragów w miesiącu
@zykythic

- Balansu postaci - i to nie balansu na zasadzie "dojebmy więcej dmg do exori" "zmniejszmy manacost UE" bo to potem mocno rozjeżdża rozgrywkę na wyższych levelach. Exp rate, skill rate, mlvl rate.

- POMYSŁU NA MONETYZACJE. Serwer kosztuje, na piwko marahin na pewno też za mirkotsowe pieniądze by sobie wyskoczył, więc przydałoby się wymyślić coś co ludzie by kupowali (dzięki czemu serwer byłby opłacony i na rok z góry), ale jednak nie dawałoby to jakiejś szczególnej przewagi ingame.

- Jednoznacznego stanowiska dt. botów od początku gry, co wolno, czego nie wolno, jakie są kary za co.
@Shentang

Jeszcze trochę by się znalazło, ale najważniejsze to:
odporność @marahin na trololo
Sensowna reklama mirkootsa bo wcześniej była kupa, był sam hype kręcony przez mirków
Trzeba więcej osób w administracji serwera!
Segregacja map, bo niektóre były dodawane bez pojęcia, ja tylko czekam, aż będzie można dodawać mapy tylko z licencją..
#mirkots
  • 36
@zykythic: Ten exp rate to żart? Końcowy to powinien być najmniej x3
Ps. Paladyn był OP, obrażenie miał o 30% większe niż na realu. Najbardziej pokrzywdzony był sork, bo padał łatwiej niż na real a nic za to nie miał, to samo druid.

Balans powinien byc taki jak na real + lekko polepszony knight, więcej skilli czy coś
odporność @marahin na trololo


@zykythic: ja stwierdziłem jasno: jako ojciec ( ͡° ͜ʖ ͡°) projektu, stawiam go i udostępniam źródła. Czas najwyższy żeby ktoś przejął rozwijanie go dalej, więc reszta zależy od tego co społeczność da, a nie od tego co ja i @huffy damy społeczności.
@FireDash: exp rate trochę przesadziłem an początku, ale koniec według mnie się zgadza jak najbardziej, dolicz sobie jeszcze bonus exp jak expisz w ekipie, więc raczej nie jest źle
@ertyuio: wytrenowany palek był op, a było nas dziesięciu i według mnie przez tych dziesięciu każdemu palkowi się dostało( ͡° ͜ʖ ͡°), trochę jednak przesadziłem z expem, bo za szybko się będzie wbijać 100
@szpecek: z prostego powodu, ten serwer nie jest medivia.org i ludziom się szybko znudzi jak będzie exp x2, samo wbijanie z 8 na 9 level będzie trwało 30 minut, a tu nie o to chodzi
@zykythic: co sie #!$%@? znudzi jak na tym serwerze wiekszosc czasu sie siedzi w depo, a jak masz #!$%@? 400 level to tym bardziej sie nie chce, a na 50 levelu masz jeszcze wybór na czym można expic czy na dlach na cotopaxy czy inne Dle
@zykythic: Żeby hlvle miały "za dużo", będą musieli się troszkę pomęczyć, nieprawdaż? Był już stage i było gówno, mało grając można było wbić 300lvl, czy przed, czy po resecie, a 250-300+lv wiało nudą i gra się zaczynała nudzić
@jw133718: ale z tym stage expem, maksymalnie ludzie wbiją 150 lvle, a tutaj dopiero zaczynają się nowe expiska, dodatkowo są to optymalne lvle do pvp. Po prostu nie ma #!$%@?, by ktoś wbił 200+
@Geron: @zykythic: Ten to, już prędzej. Dodatkowo, zmniejszyć premiowanie party expa typu 2 profesje 10%, 3 - 20%, a nie kilkaset %, bo jak na grimach latały party po 20 osób, albo i więcej, to troszku #!$%@? to wyglądało wg mnie.
@jw133718: Po resecie exp w party był w porządku, chyba minimalnie większy boost jak na rl, ale to zachęcało do szukania party i poznawania nowych mirków xD
@zykythic: @FireDash: MS/ED faktycznie są pokrzywdzeni względem rp i ek(w pvp), ale na pewno nie powinni być mocniejsi. Boost dmg palla powinien być zmniejszony, jak i fast atak knajta. Jedyne co można dać tym profesją to mniejsze cooldowny na jakieś exori oraz
@zykythic: Było x5 z tego co pamiętam, więc x3 będzie odpowiednie według mnie, nie ma co przesadzać w drugą stronę, najważniejsze będzie i tak zbalansowanie expowisk, żeby endgame nie polegał na siedzeniu w dwóch miejscach na zmianę

@Geron: Największą wadą postaci magicznych jest mała ilość życia, tak więc w momencie w którym jako jedyne są takie same jak na real, a inne profesje mają większe obrażenia ta wada jest jeszcze
@FireDash: Tylko, że czasem wyolbrzymiacie dmg palka, trzeba wziąć pod uwagę to, że palek nie biję cały czas maksymalnych obrażeń, a czasem nie trafi, czasem zada małą ilość obrażeń, w przeciwieństwie do sorca/druida,którzy potrafią uderzyć o wiele więcej z sd niż palek, dlatego to nie jest dobra profesja do pvp
@Geron: Kajam się, z tymi pielgrzymkami na grimach, to rzeczywiście mogłem je widzieć przed resetem. @FireDash: @Geron: Grając jako druid 'bolało' mnie to, że przy podziale loota, rzadko (expiłem z randomami) ktokolwiek brał pod uwagę moje 'waste' na siohanie. Nie bolało mnie, to, ale rzadko expiąc w party z różnymi ludźmi cięzko było wyjśc na swoje