Wpis z mikrobloga

@mickovsky: mam ECU 5wy5968c, potrzebuje wymienić komputer na nowy. Czy łatwiej usunąć immo z używanego komputera z allegro (w moim komputer zalewa pierwszy wtryskiwacz) czy może zgrać immo ze starego ecu i wgrać do "nowego"
gdzie w ecu są trzymane ustawienia wtrysków ? w tej samej pamięci ci immobiliser ?
ps. jestem laikiem
@romo86 jezeli jestes pewny ze to wina ecu to najlepiej sklonowac, wyrzucenie immo jest kiepska sprawa bo potem ktos ci moze #!$%@? auto srubokretem. co to jest za produkcja sterownika? jakies delco czy siemens? otwierales go i patrzyles co jest w srodku? jezeli to hybryda z zelem popularna w koncernie gm to pewnie ktos z carpeogiem go skopiuje, jezeli jest na plytce a immo siedzi w eepromie to wystarczylo by przelutowac eeprom
wyrzucenie immo jest kiepska sprawa bo potem ktos ci moze #!$%@? auto srubokretem.


@mickovsky: Raczej mało który złodziej będzie liczył na to że w samochodzie jest nieaktywne fabryczne immo i przyjdzie z własnym ECU bez immo.

@romo86: A nie idzie znaleźć kompletu (transponder klyczka + inne podzespoły immo) sparowanego z ECU, pewnie byś musiał zmienić elektronikę stacyjki i przełożyć transponder z kluczyka (nie wiem dokładnie jak jest w tym samochodzie).
@biskup2k jezeli immo nie bedzie to po co zlodziejowi drugie ecu? jezeli immo zostanie wywalone to auto mozna odpalac jak w amerykanskich filmach na kable. po co kupowac komplety kluczy, zamkow i sterownikow jak sklonowanie starego, wyrzucenie immo czy zamiana eepromu ,zajmuje mniej a wyjdzie pewnie tez taniej
jezeli immo nie bedzie to po co zlodziejowi drugie ecu?


@mickovsky: A skąd będzie widział, że w tym konkretnym egzemplarzu immo jest wyłączone? Nie będzie chyba chodził z samym łamakiem po osiedlach otwierając samochody w którym wiadomo, że było fabryczne immo licząc że trafi na takie z wyłączonym.
Zresztą fabryczne immo to w większości przypadków to dla złodzieje żadna przeszkoda.

komplet kluczyki, stacyjka, komputer, zamki do drzwi/bagażnika to 400 zł brutto,