Wpis z mikrobloga

@safehouse: sieć przerabia coraz mniej i mniej transakcji jest pod ciągłym atakiem.

Ąż mi teraz bebechy wywraca ze złości bo przypominam sobie tego całego propagandowca @McGravier i resztę klasikowców jak atakowali bitcoina w momencie kiedy sieć była spamowana. Teraz siedzi na dupie i ani słowa! Dlaczego nie odzywa się? Bo wizerunek ethf by ucierpiał! Ludzie pomyśleli by, co? Do tej pory problem nie rozwiązany i zaczęliby uciekać. Taka jest
  • Odpowiedz
@krzysztof-szczucki: tu jest pytanie czy ktokolwiek miałby powód atakować sieć ETC? Drugie pytanie, które nasuwa mi się ponieważ nie jestem programistą czy aby napewno jest to jeden revers? Przy okazji forka mogli coś zepsuć. A na koniec to co najważniejsze developerzy ETC cały czas pracują na rozwiązaniem i chyba nawet już wczoraj mieli, tego nie jestem pewien.

Problem w tym, że ethf ma wszystkich przeciwko sobie a dla ETC pracują
  • Odpowiedz
To ma być jakiś argument? Bo nie brzmi.

No np. ja nie jestem przeciwko ETH, więc twierdzenia o "wszystkich" włóż między swoje mokre sny


@krzysztof-szczucki: W ethf sfałszowali blockchain! Wypaczyli wszystkie idee kryptowalut. To są fałszerze i nie różnią się niczym od banksterów w dodatku kolaborują z banksterami i rządami!
Wypaczyli idee decentralizacji i ekonomii, budują fiata.2.0 Chora ideologia i chorzy ludzie. Zadarli z
p.....4 - > To ma być jakiś argument? Bo nie brzmi.

 No np. ja nie jestem przeciwko...

źródło: comment_Cn7Zr57HT5ba4UO54eCIrGvMTIKnvgul.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@krzysztof-szczucki: to ma być argument? To tak jak powiedzieć fiat ma więcej ślepych wyznawców niż jest ludzi, którzy wiedzą co to jest bitcoin.

Fiat - okradanie ludzi poprzez inflację przez całe życie, wojna, śmierć.

Bitcoin - nowy lepszy
  • Odpowiedz