Wpis z mikrobloga

w helpdesku na start


@TheHamlet: właśnie teraz pracuję w korpo na helpdesku bo chcę zaliczyć praktyki na studia (studiuję telekomunikację), przeklinam moment w którym się na to zdecydowałem. To czego się nauczyłem mógłbym ogarnąć sam w tydzień, a tak dwa i pół miesiąca użeram się z Januszami
  • Odpowiedz
Linux w takiej formie że jesteś w stanie na nim przeżyć jako minimum

no i zależnie od działki która cię jara lub się opłaca dostosowałbym resztę skilli

Fajnie wypadają sieci + wirtualizacja + administrowanie windowsem/linuxem. To tak dla adminów


@TheHamlet: Wiem, że wątek sprzed pół roku, ale jestem w podobnej sytuacji co OP. Możesz powiedzieć jak zostać owym administratorem windowsa / linuxa bez studiów informatycznych? Są jakieś certyfikaty potwierdzające umiejętności
  • Odpowiedz
@Zieeew: Ekspertem nie jestem, ale z własnego doświadczenia wiem, że certyfikatów w IT jest od cholery jeden droższy od drugiego.
Windows ma swoją ścieżkę
Red hat swoją
Vmware swoją
Cisco
  • Odpowiedz
podtrzymuję swoje zdanie że najłatwiej zacząć od helpdesku i awansować lub zmienić pracę po roku/dwóch.


@TheHamlet: Ale o jakim helpdesku mowa przy braku jakiegokolwiek wykształcenia informatycznego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz