Wpis z mikrobloga

Takiego pociągu, zbudowanego przez polskiego producenta, nigdy wcześniej nie było. Jest to pojazd z dwiema kabinami maszynisty, umożliwiający jazdę w obu kierunkach.

...to pierwsza jednostka zapewnia­jąca pełen komfort przemieszczania się pasażerów dzięki zastosowaniu podłogi na jednej wysokości.


EN57? Gdzie tam, powyższe cytaty to opis...


LINK

#narodowypesjanizm #wielkapesanarodowa #pesa #pociagi #kolej
choochoomotherfucker - > Takiego pociągu, zbudowanego przez polskiego producenta, nig...

źródło: comment_gC6ZHIHdRT8z4Dnuz7XxCgkOU4vJpYi4.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
są przecież naszą alternatywą dla czeskich i włoskich taborow


@urwisjakichmalo: Nie wiem o jaki czeski tabor chodzi, bo co do włoskiego to się domyślam, tylko nie rozumiem gdzie tu alternatywa. To, że na stronie internetowej Pesa napisała, że Dart może jechać 250 km/h (i wszystkie media to powtórzyły), nie oznacza że to prawda.
  • Odpowiedz
Nie są idealni, ale są przecież naszą alternatywą dla czeskich i włoskich taborow

@urwisjakichmalo: czechosłowackie elektrowozy rozpędzały naszą kolej od lat. To ich konstrukcja po naszej modyfikacji jako pierwszy elektrowóz PKP jeździł 160 km/h. Maszyna z 1973 roku była czynna w ruchu do 2008 roku. Obecnie dużo ich lokomotyw spalinowych i elektrycznych gości w parku taborowym prywatnych przewoźników. Również to czechosłowacka konstrukcja ratuje braki taborowe Intercity spowodowane #!$%@?ą Pesą. No rzeczywiście
  • Odpowiedz