Aktywne Wpisy

Uuroboros +5
W zasadzie nie wiem po co ludzie chowają rury i kable w ścianach. Czy to naprawdę źle jakby było to na zewnątrz? Dużo mniej bawienia by się z tym było i jak coś się zepsuje to wszystko widać i wiadomo gdzie jest. Ewentualnie kabelki czy rury można zamknąć w jakimś tworzywie, traty na metrażu z takiego czegoś są zerowe a nie będzie trzeba rozwalać pół łazienki.

Pokojowa +6
źródło: temp_file1928200052887195546
Pobierz




Utworzyłem sobie nowy projekt w Arduino IDE dla ESP12, chciałem połączyć się ze swoją siecią wifi. Użyłem
#include, łączenie z siecią wygląda tak:WiFiMulti.addAP("SSID", "PASSWORD");- wszystko poszło zgodnie z planem. Chcę przenieść ESP gdzie indziej, inna sieć i jest cyrk - mim o zmiany SSID i PASSWORD moduł zawsze próbuje połączyć się z siecią wpisaną pierwszy raz. Mało tego, komentując całą linięWiFiMulti.addAP("SSID", "PASSWORD");nadal łączy się z tą siecią. Cuda? Nie mam pojęcia o co kaman.Oczywiście za każdym razem robię upload projektu ( ͡º ͜ʖ͡º) zweryfikowałem to zmieniając nawet parametry http wysyłane do serwera. Zastanowiła mnie metoda addAP, może buforuje sobie sieci i korzysta z pierwszej z kolekcji, ale jak skoro wgrywałem projekt na nowo? Klasa ESP8266WiFiMulti ma co prawda metodę
APlistClean(), ale jest prywatna i wywołana wraz z destruktorem obiektu.https://github.com/esp8266/Arduino/blob/master/libraries/ESP8266WiFi/src/ESP8266WiFiMulti.cpp
It's magic ( ͡° ͜ʖ ͡°) ???
https://drive.google.com/drive/mobile/folders/0Bw7HZpJSTfpcb1JFQ3ZYY3JqUHc?usp=sharing
@RicoElectrico
@sztajek
Bardzo ciekawe doświadczenie. Faktycznie po wgraniu nowego programu i tak trzymał połączenie z wifi z poprzedniej sesji. Użyłem WiFi.disconnect(); przed połączeniem i pomogło
Flashując go oczywiście nadpisujesz każdy obszar pamięci nowymi danymi, na stronie esp są tylko te