Wpis z mikrobloga

@LKRISS: Mnie jechało się ok, ale jechałoby się lepiej, gdyby nie to, że ten "niezawodny g27" postanowił akurat na wyścigu wyrzucić na powierzchnię problemy z odpuszczaniem gazu. Przez cały wyścig musiałem wchodzić we wszystkie zakręty wolniej tylko dlatego, że pozycja gazu po całkowitym odpuszczeniu nie spadała poniżej 50% w związku z czym nie byłem w stanie zwalniać jak należy. Nie muszę chyba mówić z jakimi stratami się to wiązało. Chyba tylko
@RealAKP: Chciałbym, ale nie liczę na to, to zupełnie nie jest samochód dla mnie i nie umiem go wyczuć, a chłopaki mają zbyt wysokie tempo i dużo wyższego skilla.

A co do problemów technicznych - to dziwne, bo już raz rozkręcałem geje i czyściłem z kurzu, a teraz znowu to samo. W boksie na qualu to gaz wciśnięty był sam z siebie na 100%, nie miałem na to wpływu. Najgorzej było
@LKRISS: to ja wrzucę onboard z mojego najlepszego okrążenia, w trakcie wyścigu. Jednocześnie jest to najlepsze okrążenie wśród rookie i moje największe osiągnięcie ze wczoraj. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mak0wi3c - @LKRISS: to ja wrzucę onboard z mojego najlepszego okrążenia, w trakcie wy...
@Mak0wi3c: Masz zupelnie inna technike pokonywania zakretow. W sumie chwilke starałem się utrzymać twoje tempo ale zaliczając 1/3 PLP odpuściłem. Gratki za takie tempo.... gdyby nie te drive through... :)
@LKRISS: dzięki! Był moment, że bałem się, że mnie doganiasz :P. Niestety raz zrobiłem błąd, raz się zagapiłem i tak powpadało tych kar. Gdyby nie drive through, to może bym nawet wygrał ( ͡º ͜ʖ͡º)