Aktywne Wpisy
goodbadbye +25
strasznie mnie wkurza, jak mówię, że nie planuje mieć dzieci, bo nie mam zamiaru się poświęcać i wywracać życia do góry nogami, a ktoś odpowiada „jeszcze Ci się zmieni”, gówno prawda, posiadanie dziecka to wyrok
Kodzirasek +6
Jak sobie oglądam te całe famemma to sobie myśle czy by nie wziąć testosteronu, bo w sumie ja to taki cichy i spokojny przy tych gościach a może jakbym wziął to bym nabrał pewności siebie?Skoro każdy tam bierze teścia to chyba musi działać.
#famemma #mirkokoksy #testosteron #sterydy #silownia
#famemma #mirkokoksy #testosteron #sterydy #silownia
Najpierw czekanie, emocje, słuchanie teamspeak, nerwy... potem kwalifikacje już spokojniej. Nie nastawiałem się na nic, chciałem tylko pojechać bezpiecznie.
Start wyścigu - 2 minuty do startu, ostatnie ostrzeżenia na TS o rozważnej jeździe w T1 i... tu pierwszy błąd. Aplikacja od obsługi pita mi się wyzerowała i nie zauważyłem tego :/ W efekcie musiałem potem podczas jazdy, na prostej startowej klikać na plus, żeby dodać litry paliwa, które będę chciał zatankować... beznadzieja :) No ale jedziemy! Na pierwszym albo drugim kółku (naprawdę nie pamiętam) kontakt samochodów przede mną. Mimo że prędkość była mała, to nagle przede mną samochód (jak już się dowiedziałem, był to @spunky ) i... panika. W sumie to nadal nie wiem, co mogłem zrobić. Miałem do wyboru albo trafić samochód przede mną, albo odbić mocno w bok i uderzyć kogoś z boku (nie widziałem powtórki, ale wydaje mi się, że heli się świeciło). Czasu na decyzję nie było, instynktownie wybrałem coś pomiędzy: chciałem ominąć samochód przede mną, ale nie ryzykując gwałtownego manewru, żeby nie zaszkodzić komuś z boku. Niestety trafiłem w samochód @spanky - przepraszam ( ͡° ʖ̯ ͡°) Najbardziej boję się tego, że powtórka pokaże, że z boku było pusto, a ja spanikowałem...
Dalej było już lepiej, bo zyskałem kilka pozycji i kiedy pomyślałem, że nieźle idzie, to wyleciałem z toru (nie zapanowałem nad samochodem), spadłem kilka pozycji a potem jeszcze dostałem strzała w tył na dohamowaniu do zakrętu. Kiedy po kilku kółkach trochę się otrząsnąłem, znowu dostałem strzała ( ͡° ͜ʖ ͡°) Spadłem na koniec stawki i wreszcie jechało mi się komfortowo ;) Ale do czasu! Tyle się nasłuchałem o wyprzedzaniu, o uważaniu na samochody w zakrętach, o kontrolowaniu pozycji na torze itp itd, ale nikt nie ostrzegał przed dublowaniem! Okazało się, że dla mnie jest to chyba najtrudniejsza rzecz do wykonania (tzn piszę o przepuszczaniu dublującego, a nie o dublowaniu kogoś! :D ). Niebieska flaga włącza się dość wcześnie, jak na te samochody, stresuje człowieka, wręcz pogania! Bardzo duże miałem problemy z odpowiednim wyczuciem momentu do puszczenia samochodu za mną, ciężko było też wybrać dogodne miejsce. Zdarzyło mi się nawet wyjechać poza tor, żeby przepuścić dublującego, innym razem jechałem za długo przed samochodem dojeżdżającym do mnie - pełna panika :/ Ale kiedy uda się kogoś sensownie puścić, bez wymuszania na dublującym zmiany toru jazdy i bez większej utraty prędkości swojego samochodu, a po wszystkim usłyszy się w słuchawkach: "dzięki" to jest satysfakcja, mimo że tak naprawdę to się nie ma z czego cieszyć :)
Końcówkę wyścigu jechałem sam, bezpośrednio przed lub za mną nie miałem żadnego samochodu, więc wolno się doczłapałem do mety. Miejsce 17
(Najgorsze jest to, że miałem też kilka wyjazdów poza tor i w ferworze walki pewnie nie zauważyłem informacji o karnym przejeździe przez pit :( Wydaje mi się, że wyjazdów było więcej niż 4)
Podsumowując - kiedy zapisywałem się do ligi, nie myślałem o wyścigach. Chciałem mieć dostęp do serwera, żeby mieć motywację do treningów. W czasie treningów udawało mi się robić coraz lepsze czasy i wizja startu w wyścigu stawała się coraz bardziej realna. Kiedy okazało się, że na pewno się zakwalifikuję do rookie, to postanowiłem, że na pewno wystartuję. Było warto! Szkoda tych wszystkich błędów (i moich które przeszkodziły innym, oraz błędów innych które przeszkodziły mi). Zakładam, że nikt nie robi tego specjalnie, tak jak ja, nikomu specjalnie nie chciałem zrobić krzywdy i po prostu się uczymy. Świetne emocje!
PS. Jeżdżenie hotlapów przed 2 tygodnie to strata czasu Przecież to nie ma nic wspólnego ze ściganiem! ;) Teraz rozumiem, że to faktycznie prawda...
#acleague #assettocorsa
ostatni akapit to nieprawda! Przez 2 tygodnie poznajesz tor, uczysz się linii, kerbów, nierówności. Fakt, że liczy się sam dzień wyścigu, ale to się wszystko przekłada. To jak ja jechałem dzisiaj na pewno nie miało odbicia w prekwali, ale prekwali były zdecydowanie fundamentem mojego tempa wyścigowego. Każdy aspekt jest ważny :)
Co do dublowania - jedz mozliwie najbardziej przewidywalnie, swoja linia, a jak dublujacy bedzie juz blisko lub bedzie kawalek prostej, wtedy puszczaj. Najbardziej ryzykowne jest puszczanie w zakrecie jadac jakas zupelnie nienormalna linia. Wtedy dublujacy musi wytracic predkosc, a jeszcze mozna spina zlapac. Najlepiej jechac po prostu normalnie. Jak ktos jest szybszy, to bedzie wyprzedzac na dohamowaniu, wtedy
@skethoo: pogubiłem się, bo ja po mojej kolizji i naprawie areo wylądowałem 2 okrążenia za stawką pomiędzy wolniejszymi i szybszymi ode mnie zawodnikami. Nie chciałem puszczać tych wolniejszych, bo i tak bym ich wyprzedzał, bo na nowych oponach i z dobry areo miałem sporo lepsze tempo. Nie popatrzyłem, że za mną jedzie już lider, no i pojechałem, tak jakby
http://simrace.pl/forum/index.php/topic/1365-acleague-sezon-6/page-3#entry36538
Co do dublujacych to nie mialem wiekszych uwag. Wiekszosc blyskawicznie reagowala
Ciekawostka związana z tobą (o której zapomniałem napisać, a zawołam jeszcze @RealAKP) - miałem dodatkową tremę, bo jechałem z twoim skinem :D Nie wiem dlaczego, ale wchodziłem i wychodziłem kilka razy, próbowałem coś zmieniać, a ciągle dostawałem twój skin. Real się
Co do hasła na ts to od teraz do pokoi wchodzimy hasłem identycznym jak na serwer.