Wpis z mikrobloga

Mirki, jest sens inwestować ~450 PLN / rok na konto Apple Developer żeby wydać swoją pierwszą grę (#pixelwizards) na iOSa? Czy lepiej wrzucić najpierw na google play, zobaczyć czy jest jakieś zainteresowanie i ewentualnie dopiero wtedy zapłacić, wrzucić apkę i przejść weryfikację? Ponieważ to pierwsza gra jest szansa, że zainteresowanie będzie zerowe :/

Z drugiej strony mam przeczucie, że lepiej jest publikować wszędzie jednocześnie.

#gamedev #android #ios #pixelwizards
  • 5
@dese: Zrób zrzutkę, niech pedzie się zrzucają, a co :D
Sam robię grę, kwestia ciekawa. Chociaż u mnie iOS będzie pewnie nawet po Windows Phone, bo ta platforma (Apple ogólnie) ma strasznie duże wymagania co do tego rynku).

No i pamiętaj, że jak twoja gra będzie pokazywać prawdę nt. niewolniczej pracy dzieci dla Apple to ban :D