Aktywne Wpisy
![teslamodels](https://wykop.pl/cdn/c0834752/9a6524668479a71101df85b2b930f2ece833f1dba6fbbddf0288af2503231a91,q60.jpg)
teslamodels +139
Mój największy życiowy sukces to brak gówniaków.
31 lat zaraz idę spać i bez problemów pośpie do 14.
Żadnego gówniaka nie będę musiał zawieść do szkoły.
Do tego brak kobiety i zbędnego #!$%@?.
Dużo tu osób które chcą być w związku, ale biorąc pod uwagę plusy i minusy przeważają minusy.
Dobra dosyć #!$%@? pora spać bez problemów
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
31 lat zaraz idę spać i bez problemów pośpie do 14.
Żadnego gówniaka nie będę musiał zawieść do szkoły.
Do tego brak kobiety i zbędnego #!$%@?.
Dużo tu osób które chcą być w związku, ale biorąc pod uwagę plusy i minusy przeważają minusy.
Dobra dosyć #!$%@? pora spać bez problemów
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
![alverini](https://wykop.pl/cdn/c3397992/alverini_QT2uzc632s,q60.jpg)
alverini +85
Panowie, nie oszukujmy się. Nowe Cities Skylines technologicznie to fuszerka. Badziewie. Bubel. Jak można, wziąć pierwszą, wybitną część, dodać drzewko rozbudowy i żądać 200zł. *patrzy się na smokowskiego* Bo ja tego nie rozumiem. Bo ja tego Panowie nie rozumiem. Mam GF 4080 ti z i9 i mam 15 fps w menu. *podnosi głos* No ludzie. A wychodzi Colossal Order i mówią, że ich celem jest 30 fps. Czuje się oszukany. Zdradzony. Sprzedany.
![alverini - Panowie, nie oszukujmy się. Nowe Cities Skylines technologicznie to fuszer...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7fa7449b72f353b4d849832372ce2b7a76e5513029580d27158675af52ec3444,w150.jpg?author=alverini&auth=a80c45ad9f82cef2e381a0b6ec676a3a)
Otóż - przy redukcji z międzygazem, kiedy dokładnie dodajecie gazu i jak wykonujecie ten manewr?
Warianty widzę dwa:
1) delikatny nacisk na dźwignię zmiany biegów
2) zaczynam wciskać sprzęgło
3) dodaję gazu
4) wbijam niższy bieg (w sumie to sam wskakuje w pewnym momencie przy bardzo małym nacisku na dźwignię zmiany biegów)
5) puszczam sprzęgło
czy może:
1) delikatny nacisk na dźwignię
2) wysprzęglenie
3) redukcja biegu
4) dodanie gazu
4) puszczenie sprzęgła
Wariant drugi stosuję jeżdżąc samochodem i działa wyśmienicie.
W każdym razie, w obu przypadkach udaje się wrzucić niższy bieg bez szarpnięcia, ale chciałbym wiedzieć, który wariant mniej obciąża sprzęgło, napęd i skrzynię biegów.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i przepraszam, jeżeli temat był już wałkowany.
#motocykle #motoryzacja #pytanie
@PMV_Norway: w dół ciężej się nauczyć z międzygazem, a przynajmniej jeszcze nie opanowałem bez żadnego szarpnięcia (bez chrupnięcia w skrzyni to umiem :D). W górę za to bez problemu i sprzęgło zdarza mi się musnąć z przyzwyczajenia :D
@urwis69: taki wynalazek, bez którego duży singiel robiłby bardzo zabawne rzeczy przy redukcji na jedynkę na mokrym :)
@MotoKubaPL: no chyba sens jakiś jest (pewnie wątpliwy, ale zawsze), bo redukcja odbywa się płynnie. Ale czemu wariant 1. jest ogólnie lepszy? Bo uzasadnienie, które czytałem, było jakieś
lekki nacisk na dźwignie jak masz zamiar zmienić bieg bez sprzęgła, inaczej chyba nie ma sensu
a gaz przed redukcją
Dotąd starałem się robić sposobem nr 1, ale wolałem się upewnić, że nie robię czegoś na odwrót.
Polecam wiele tłumaczy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
To zresztą nieistotne, bo sobie popatrzyłem na animacje działania skrzyni biegów w motocyklu i chyba łapię, w którym momencie przygazówka "ratuje sytuację", bo na pierwszy rzut oka nie jest to takie oczywiste.