Wpis z mikrobloga

Mircy z #szosa #rower i #wykoptribanclub. Przepraszam, że wołam tyle osób, ale muszę Wam opowiedzieć o poziomie obsługi w Decathlon #lublin, bo nadal nie mogę uwierzyć w to, co się stało. Mam Tribana 500 od pół roku, w poniedziałek coś się zepsuło w lewej klamkomanetce (Microshift Triple) no to rower do samochodu i do Decathlonu! Opisałem o co chodzi, zostawiłem rower na gwarancji i dzisiaj dostałem powiadomienie, że czeka na odbiór. Przychodzę do serwisu, daję kartkę, a pan prowadzi nie mój rower. Już miałem mówić, że nie mój ( ͡ ͜ʖ ͡), ale okazało się, że jak najbardziej mój, tyle że:

Zmieniono mi klamkomanetki na Shimano Sora, w związku z tym trzeba było zmienić kasetę na 9rzędową, dorzucili nowy łańcuch no i oczywiście nowa owijka na kierownicę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Za usługę zapłaciłem


Polecam tego użytkownika! ( ͡ ͜ʖ ͡)
Pobierz mozetakmozenie - Mircy z #szosa #rower i #wykoptribanclub. Przepraszam, że wołam tyle...
źródło: comment_tC5zEiRMAqNWhB5czcPWnnFKrkJYzSV4.jpg
  • 11
Dla mnie Decathlon zawsze był liderem jeśli chodzi o poziom obsługi, szczególnie okologwarancyjny. Kiedyś kupiłem buty, które się lekko uszkodziły po półtora roku niemal codziennego chodzenia. Zaniosłem, żeby naprawili. Pani od ręki oddala kasę. Poszedłem na halę i kupiłem takie same ale nowe o 20 zl taniej, bo akurat promocja była :)