Wpis z mikrobloga

@szwelx: jak grasz pod Króla-Commandera masz łatwiej o odniesienie obrażen w walce, a co za tym idzie masz większa szanse na dostanie traita w stylu one-eye które i obniżają zdrowie i dają lekkie minusy
czyli ciężej w sumie
+ plagi, niekoniecznie tak wielkie jak na screenie ale uprzykrzają życie, spowalniają wojny
i szpitale których rozbudowa zabeira kasy ale jak widać powyżej powinna być dośc wysoko w priorytetach
@Nort: Szpitale zmniejszają szansę wystąpienia plagi w prowincji czy zmniejszają negatywne efekty w niej? Wydaje się być przydatny, bo imho ck2 cierpi na niski poziom trudności.
@Shadovek: Logiczne, tereny górskie mają małą małą gęstość zaludnienia i raczej nie są zbyt przyjemne dla podróżników toteż szansa na epidemię jest mniejsza.
@Tasde: No patrząc tak bardziej realistycznie to tak to ma sens, ale nie ma co się doszukiwać sensu w grach paradoxu :P Provki te były zazwyczaj dobrze "prosperujące", czyli szansa na zachorowanie powinna być teoretycznie większa, szpitale jeśli tam były to maksymalnie na pierwszym poziomie. Zresztą mówisz o małej gęstości, a większość stepów w mojej grze #!$%@? plagą.