Wpis z mikrobloga

@n__s: Na reddicie ktoś kiedyś pisał że nie ma różnicy czy wygrywasz 16:0 czy 16:14, więc z tymi rundami to tak nie bardzo. Zresztą dopóki valve nie da żadnych oficjalnych informacji, to możemy się jedynie domyślać co tak naprawdę zbliża/oddala nas od awansu.
@-PPP-: http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/10/5565/


@n__s: ale taguj #rakcontent

Wysłałeś mi linka do postu z 2012 roku. Wiem to bez patrzenia na datę dodania, bo pamiętam jak czytałem ten post gdy się dopiero co pojawił.

Więc po pierwsze w tamtych czasach CS:GO był piętnastokrotnie mniej popularny niż dzisiaj, nie poznałbyś tej gry bo nawet nie było skinów, a o M4 z tłumikiem można było wtedy pomarzyć. Od tamtej pory wyszły dosłownie setki aktualizacji.
@Bazinga50: Mi się wydaję ze tu jednak chodzi o score(ta liczba po prawej) na końcu meczu. Podejrzewam że jest jakiś mnożnik który do twojego końcowego wyniku dodaje lub odejmuje w zależności czy mecz jest wygrany czy nie. Czyli jak miałeś 3 mecze wygrane 16:14 gdzie warzywiłeś do twojego wyniku zostaję dodane niewiele(lub możliwe że coś jest nawet odejmowane). Dlatego prawdopodobnie w tamtym czwartym meczu spadłeś.
Pewno zupełnie inaczej sytuacja by wyglądała
@n__s: nie mam dużych nadziei że zrozumiesz po tym jak się własnie wykazałeś przytaczaniem źródeł w języku, którego nie znasz, ale niech ci będzie że ci jeszcze raz odpiszę, tak z łaski.

masz napisane, że działa system elo jak w szachach.


"Like an Elo rating in Chess, the CS:GO competitive Skill Groups predict how well players will perform when playing against other players. " <- to zdanie w języku angielskim oznacza,