Wpis z mikrobloga

po samym fakcie wstawiania tego na swoj profil. Jakby mu tak przeszkadzało to by w ogóle profilu nie miał


@M4ks: Szkoda, że nie mam jak dać minusa. ;-)
Ja mam np. profil na LI po to, żeby po konferencji się z nowymi ludzi "połączyć", ze starymi jakiś kontakt utrzymywać (np. przy polecaniu kogoś), a nie po to, żeby mi rekruterki z trzema dniami doświadczenia (i po polonistyce) "super oferty" wysyłały. Rozumiem
  • Odpowiedz
@alosha: słowem zakładasz konto na portalu do wysyłani gownoofert i masz pretensje, ze je dostajesz ( ͡° ͜ʖ ͡°) taka sama logika jak narzekanie, ze ktos na fejsie wrzuca zdjęcia swoich dzieci.
Hurr durr jestem takim poważnym programista i tylko takie poważne oferty.
No sorry, jeszcze sobie dopisz mgr inz. XD
  • Odpowiedz
@alosha: Masz rację. Widać też że gość idzie w określonym kierunku i chce się specjalizować. Po co miałby tracić czas na np. robienie komuś strony domowej.

... rekruterki z trzema dniami doświadczenia (i po polonistyce)

@alosha: Nie wiem czy dać minusa(którego dać nie mogę ;-)) za brak szacunku czy plusa za to że zauważyłeś ciekawy problem w rekrutacji.
  • Odpowiedz
słowem zakładasz konto na portalu do wysyłani gownoofert i masz pretensje, ze je dostajesz


@M4ks: Ten portal nie do tego właśnie miał służyć. I nie do tego służy moim zdaniem. To nie infopraca. ;-)
  • Odpowiedz
Nie wiem czy dać minusa(którego dać nie mogę ;-)) za brak szacunku czy plusa za to że zauważyłeś ciekawy problem w rekrutacji.


@i20918: Brak szacunku jest zasłużony i nie mam braku do konkretnych osób, tylko podejścia, że ktoś nie ma nawet cienia pojęcia o branży, jest kompletnie nowy i wysyła zaproszenia do wszystkich, którzy wyskoczą w filtrze "java wroclaw". Ze sztampowym tekstem "I'd like to add you", ew. "buduję moją sieć
  • Odpowiedz
@alosha: to moze pora.. Usunąć konto?
Poza tym wiesz, król ktory musi ciagle powtarzać ze jest królem...