#bmw #e46 Mireczki, auto marzeń. Czy w budżecie 8000-10000zł jest sensie się w to pchać? Diesel czy benzyna+gaz (innych opcji nie biore pod uwagę). Podpowiedzcie coś...
Ewentualnie P.S - w najgorszych wypadkach co moze sie spier... i ile to kosztuje ;> wtryski? dwumas?
@HiperwitaminozaStosowana89: 2.0 diesel raczej nie byl udana konstrukcja, ale sie nie wypowiadam, ogolnie mam w rodzinie 2 bmw i te auto nie sa tanie w utrzymaniu, nonstop coś wyskakuje, jak nie jakas uszczelka, to czujniki parkowania, sonda w katalizatorze, dyfer, podpora wału itp itd
@HiperwitaminozaStosowana89: za tą kasę to włożysz w ten samochód kolejne 10 000. Najmniej awaryjne podobno 3.0d ale nie wiem. Nie miałem innych, mniejszych.
@HiperwitaminozaStosowana89: w tym budżecie odpuść za mało jeśli chodzi o E46 bo kupisz ulepa, albo padlinę i będziesz musiał wszystko wymieniać i się zrazisz to auta.
@HiperwitaminozaStosowana89: @danielosw: a zdarzaja sie angola ze skreconym licznikiem o 120 tys. km za 26.000zł ;) ogarnij bmw-check na fb to sie szybko wyleczysz z e46 xD
@damian_co_dalej: to u mnie generalnie przy mocnym ciśnięciu gazu i przy obrotach od 3200 słychać takie chrobotanie (jakby plastik jakiś). Może jakiś mechanik to zdiagnozuje.
@damian_co_dalej: niestety podpora wału to często psująca się część w E46, ale z drugiej strony trudno oczekiwać by gumowy element działał bez zarzutu na wieki wieków, na szczęście można w miarę tanio dorwać części, minus to dostęp, bo jednak trzeba zdjąć wydech żeby się dostać. Ile zabuliłeś za robociznę? Czy robiłeś samemu?
Mireczki, auto marzeń. Czy w budżecie 8000-10000zł jest sensie się w to pchać? Diesel czy benzyna+gaz (innych opcji nie biore pod uwagę). Podpowiedzcie coś...
Ewentualnie P.S - w najgorszych wypadkach co moze sie spier... i ile to kosztuje ;> wtryski? dwumas?
Najmniej awaryjne podobno 3.0d ale nie wiem. Nie miałem innych, mniejszych.
3.0 to już około 20 000 z dobrym wyposażeniem.
Na dniach będę chyba wystawiał swoje 2.8 :)
Komentarz usunięty przez autora