Wpis z mikrobloga

Jakoś ten biały ser strasznie mi nie pasuje lub cokolwiek to jest. Ja zawsze do burgera daje plaster albo dwa żółtego.


@Kartinos: takiego zwykłego, jak walisz na kanapkę? nic mi bardziej nie psuje burgera od zwykłego biedackiego sera na burgerze ( ͡° ʖ̯ ͡°) tylko cheddar albo mimolette
  • Odpowiedz
@ADHD500: Buła wg tego przepisu: http://www.mojewypieki.com/post/buleczki-hamburgerowe-hamburger-buns środek: ok. 200 g wołowiny doprawionej musztardą, solą i pieprzem, szczyptą suszonego imbiru, ser pleśniowy, czerwona porzeczka, klasycznie troszkę cebuli, plaster pomidora, domowej roboty barbecue: https://jemwiecjestem.com/2013/04/27/klasyczny-amerykanski-sos-bbq-z-czym-to-sie-je/, papryczki jalapeño, sałata

@mrmydlo: może kwestia zdjęcia, prawilnie na patelni grillowej bez grama tłuszczu - tłuszcz jedynie wytopiony z mięsa

@Kartinos: to ser pleśniowy, a nie biały ser

@durielek: mocne medium, wpadające nawet w rare jak
  • Odpowiedz
@durielek: Nie znam się na serach i nie wiem jaki to jest według Ciebie biedacki :p Ja zawsze kupuje jakiś ser w kostce na wadze i taki jaki mam, to taki daje do burgerów :p. Z tych serów, które napisałeś, to często jadam Cheddar, albo coś co wygląda jak cheddar :D Mimolette nigdy nie próbowałem

@wlodarmw: Nie pasuje mi też ser pleśniowy do klasycznego wizerunku burgera, ale kiedyś spróbuje, bo
  • Odpowiedz
Nie znam się na serach i nie wiem jaki to jest według Ciebie biedacki :p Ja zawsze kupuje jakiś ser w kostce na wadze i taki jaki mam, to taki daje do burgerów :p. Z tych serów, które napisałeś, to często jadam Cheddar, albo coś co wygląda jak cheddar :D Mimolette nigdy nie próbowałem


@Kartinos: no gouda albo edam, czyli gównosery. Zwłaszcza, że to są podróbki porządnego sera... dla mnie taki
  • Odpowiedz