Wpis z mikrobloga

Siema, przymierzam sie do kupienia pierwszego motocykla, czy honda cbr 600 będzie dobrym wyborem ? Nie mam za dużego doświadczenia z jazdą na jednośladzie, więc wole się poradzić mirków ogarniających temat ( ͡° ͜ʖ ͡°) #motoryzacja #motocykle
  • 25
@11mariom: nope, serio pytanie. Widzialem dużo różnych opinii na ten temat w necie a tutaj wiem, że dostane odpowiedzi ludzi z doświadczeniem e tym temacie. Nie chcę wylądować na jakimś drzewie wczasie jazdy. Twoją opinie juź znam więc thx ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@fotograf_warszawiak: nie no, można od 600tki zacząć, ale cebra to nie będzie dobry wybór. Na niej nie nauczysz się poprawnie nawyków. A dla niedoświadczonego może się skończyć obrotem w zakręcie jak za dużo gazu da - niby oddaje liniowo moc i nie jest jakaś mega trudna w opanowaniu, ale na pierwsze moto bym zdecydowanie nie polecił - zbyt szybko i zbyt bardzo można ją rozpędzić.
@quee: no to sport raczej nie będzie pasować do tego schematu, jeszcze zależy co Ci się podoba. co do 600 na pierwsze moto, ja po półtora roku przesiadłem się z r125 na zzr 600 (sport to to nie jest, ale ciężki i swoje 100KM ma) i tak żyję od blisko 3 sezonów, więc to kwestia wyobraźni.
@fotograf_warszawiak: Nie będę ukrywał, że wybór padł na sport przez jej wygląd, przyznaje się bez bicia ;D duzo tez opinii w necie jest, ze nie ma sensu kupowania slabszych silnikow. Dlatego aby sie nie zabic ani nie wtopic wolalem napisac tutaj. Poszukam wiec czegos slabszego na poczatem. Thx
dlatego w spoilerze położyłem lekki nacisk na "sportowy" ;)


@fotograf_warszawiak: zaraz się zlecą i będą mówić, że cbr600 to nie sport :P


duzo tez opinii w necie jest, ze nie ma sensu kupowania slabszych silnikow.


@quee: wat?! Na pierwsze auto też polecają 300KM z napędem na tył, bez kontroli trakcji? Nie wiem gdzie te opinie czytałeś, ale to chyba nie było dobre źródło. 100KM w motocyklu, który zalany waży 190kg