Wpis z mikrobloga

#kurier #inpost #oszukujo ##!$%@?
Ciąg dalszych moich przygód z #inpost. Po ponad 36-minutowym czasie oczekiwania na połączenie miła pani zgłosiła interwencje do oddziału #kielce w trybie pilnym. Sama przyznała, że „pierwszy” raz coś takiego widzi, bo wszystkie dane są POPRAWNE!, dodatkowo mówiła, że zadzwonią do mnie tego samego dnia. Jak na razie ani widu, ani słychu. Z ciekawości napisałem na FB i dostałem dziś odpowiedź, w której cytuje:

Paczka faktycznie została zwrócona do nadawcy z powodu błędnego adresu.


To w końcu jest niepoprawny, czy poprawny adres? Żeby było śmiesznej, zadzwoniłem do nadawcy paczki i oczywiście adres jest poprawny... Straciłem dwa dni pracy, projekt stanął w miejscu i odczuję to po kieszeni :-(
Część pierwsza mojej historii: http://www.wykop.pl/wpis/19204893/inpost-oszukujo-ja-#!$%@?-co-jest-#!$%@?-z-tym-in/
  • 2
@tRNA: to inpost. Czego oczekiwać. Paczkomaty spoko. Reszta usług do zlikwidowania. Wieczne problemy. Interwencje maja w dupie. Listy idą miesiąc.
@kleeb: Niestety tak jak już wspominałem wybór kuriera, nie był moją decyzją. W poniedziałek udaję się do radcy prawnego i porozmawiam z nim, co mogę w tej sytuacji jeszcze zrobić.