Wpis z mikrobloga

@TheSznikers:
btw: jak teraz wygląda fizyka w AC? Bo jakiś czas temu spotkałem się z opinią, że coś zmieniło się na gorsze? Jak wygląda w porównaniu z iracing? W sumie to testowałem kiedyś obie, ale tylko iracing na kierownicy i niestety miałem za słabe mocowanie kierownicy do stołu a jak wiadomo kontry są na tyle silne, że można stół przewrócić (dfgt)... Więc nie ogarnąłem gry do końca i było ciężko (nie
@tom1988:

kontry są na tyle silne, że można stół przewrócić (dfgt)


Co xD

FFB ponoć gorsze, ale wciąż jest o niebo lepsze niż w większości simów więc nie patrz na to ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@iso9001: jedziesz w poślizgu i musisz zrobić szybką kontrę, bo inaczej będzie koniec i kierownica przez FF stawia opór - mocniejsze szarpnięcie żeby opanować wóz kończy się zrzuceniem monitora i np. oderwaniem kierownicy z mocowań. A jak się za słabo ustawi FF to nie czuć co dzieje się z kołami auta w grze.
na maksymalnym nie dałbym rady jechać pomimo tego, że na klatę wyciskam 130kg :D z tego co pamiętam to miałem ustawione na około 30-40, a i tak było za mocno na stół w pokoju.
@tom1988: mhm, cos lichy ten stoliczek. Do tego, pewnie siedziales na kanapie i pozycje miales zupelnie inna niz normalnie w samochodzie i wyciagniete przed siebie rece, to tez przeklada sie na sile i szybkosc ruchu rak.
Kiere trzeba odpowiednio ustawic, zeby w chwili wykorzystania przez silniczki maksymalnego momentu obrotowego, ten moment byl dostepny (bez tzw efektu clipingu).
Na dfgt spokojnie 80% w grze daje pelny zakres pracy.