Wpis z mikrobloga

#rower #januszekierownicy #wypadki #konfident

No #!$%@? dziś mnie strzelił #!$%@? jak cholera, jestem zarówno kierowcą jak i rowerzystą.
Wiadomo czasem jednym i drugim zdarza się popełniać błędy, jako kierowca staram się omijać rower daleko nie wymuszać itp... jako rowerzysta zjeżdżam na pobocze jak mam miejsce abyś sobie mógł spokojnie jechać, jak mam możliwość to pojadę lasem a nie główną drogą.
Ogólnie jestem raczej w takich kwestiach spokojny i rozsądny, od 17lat mam prawko i na dzień dzisiejszy bez większych komplikacji drogowych, jako rowerzysta staż dłuższy i również zero problemów.

Ale to co tej debil dziś #!$%@?ł doprowadziło do tego że ordynarnie w świecie #!$%@?łem jego
-czerwone kółko to ja
-zielone to on
-ja jechałem cały czas prosto
Gość minął mnie dosłownie o jakieś 10-20cm od koła, gość znajomy bo i mieścina nieduża. To ja zanim co tchu, zatrzymał się pod sklepem 300m dalej, bo towar wyładowywał (sprinter przedłużony).
-Wiesz Tomek, że mało mnie nie zabiłeś swoim #!$%@? manewrem
-To było się #!$%@? nie #!$%@?ć z tym rowerem muak47
-Że co? człowieku, zajechałeś mi drogę i prawie potrąciłeś
-#!$%@?, nic się nie stało więc wyluzuj i pamiętaj większy ma zawsze pierwszeństwo
No #!$%@? mać zagotowało się we mnie, mało było ale bym jemu #!$%@?ł bo już styki mi zwierały
na szczęście podszedł do nas a właściwie podjechał turysta z warszawy, że jechał za nami i ma wszystko na kamerze
Mina Tomka bezecna, jak by ktoś mu powietrza upuścił
-Ej no muak47, #!$%@? mać tyle lat się znamy małe miasto. No wiesz ja mam już tych punktów
-Ej no Tomek, #!$%@? się i zadzwoniłem na Policję
Przyjechała Policja wszystko spisała, gość z Warszawy opisał co widział dodał że ma nagranie. Policja obejrzała dla świętego spokoju i poszło 500zł i ileś tam punktów dla debila