Wpis z mikrobloga

@caiuscosades: Jakiej marki laptop, może masz gwarancje door to door - wtedy wysyłasz całego laptopa. Często producenci dysków, nie przyjmują od śmiertelników ich, tylko trzeba przez oficjalny serwis załatwiać.
@Wapniak: Mam gwarancję door to door. Tylko chodzi mi o to ile czasu zajmie taka gwarancja - nie mam komputera zastępczego i nie mam też zamiaru czekać tygodniami na niego... Dlatego byłbym gotów wydać trochę kasy na dysk twardy. Chyba że naprawa gwarancyjna nie zabiera tak dużo czasu xD
@caiuscosades: Po to masz gwarancję, żeby z niej korzystać :P Pogrzebiesz gdzieś sam i ją stracisz, a jeśli, nie daj Boże, znów coś się zepsuje to co w tedy? Szukając laptopa dla Wery czytałem, że wszyscy chwalili serwis Lenovo, więc góra 2 tygodnie Cię nie zbawią, a przynajmniej będziesz miał zrobione porządnie ;)