Wpis z mikrobloga

#gorzkiezale #niezgadzamsie

http://www.wykop.pl/link/1560827/co-nas-wkurza-w-filmach/

Autor zdecydowanie mierzy wszystkich swoją miarą. Opisuje co go wkurza w filmach, a tytułuje artykuł: "Wkurza Was jakiś film? Chyba wiem dlaczego".

Z tymi przykładami się nie zgodzę:

Wybuchająca bomba i czas w rzeczywistości

Zależnie od tego jakie są wątki, to reżyser może zdecydować się na ukazanie co dzieje się przez te chwile w różnych miejscach. To chyba nie 24 godziny, żeby dzielić ekran i wstawiać zegarek na środek, prawda? :/

No ale.. nie zgadza się 8 sekund w rzeczywistości, to nie. Film do dupy.

Jedzenie zamawiane przez bohatera

Bitch pls. Mamy przez 5 minut filmu oglądać jak je zamówione jedzenie? Strasznie mnie wkurza ten bezsensowny ból dupy o, to że nie pokazane są czynności fizjologiczne bohatera... Kiedyś czytałem wpis na forum: Jak to Michael Scofield biega po Stanach jak nic nie je?... No ręce opadają.

Nieskuteczne ostrzeliwanie głównego bohatera

No niestety, ale takie już są filmy akcji. Nieśmiertelni ojcowie, którzy zabijają 500 tyś członków mafii i nie trafi ich żadna kula. Zresztą jakby ich trafiła, to i tak by nic nie poczuli.

Hakowanie poprzez walenie w losowo wybrane klawisze

Faktycznie dla przeciętnego widza istotne jest to, że bohater wystuka na klawiaturze właściwą komendę służącą do hackowania.

Może jeszcze film powinien wyglądać jak transmisja na żywo z takiego procederu? Arcyciekawe. Do tego ten ból dupy o pominięcie "spacji". Na Boga...

Zbuntowani nastolatkowie

"ojciec wyważa drzwi, chwyta gówniarza za fraki i wali na odlew. Jeśli nie skutkuje, to sekwencję powtarza."

Jakoś u mnie patologii w domu nie było... on zakłada, że to normalne :D

Po znalezieniu zwłok, bohater podnosi nóż/pistolet, którym zabito ofiarę

Oczywiście podał przykład z Double Jeopardy, gdzie takie zachowanie bohaterki ma kluczowe znaczenie dla fabuły.

Doznała szoku. Nie wiedziała co się dzieje. Z pewnością autor artykułu zachowywałby się racjonalnie i zachowałby zimną krew :)

Przypominam, że sytuacja w filmie przechodzi ze skrajności w skrajność, a główną bohaterką jest zwykła, przeciętna kobieta, a nie spec, czy tajny agent, który wie co się dokładnie stało.
  • 4