Wpis z mikrobloga

@rezoner: kurde, żeby wymiatać trzeba kolory rozróżniać. Fajnie, że można sobie zmienić paletę kolorów ale mógłbyś dodać jeszcze różne tekstury. np. paski poziome, paski pionowe albo kólka... Wtedy by mi lepiej szło :)
  • Odpowiedz
@rezoner: Jak pojawiają się te promyczki wokół planety to gra staje się niesterowalna, ale klocki spadają w normalnym tempie...

Skoro przy i5 tak się dzieje, to jaką maszynę trzeba mieć żeby spokojnie pograć?
  • Odpowiedz
@rezoner: To właśnie o to mi chodzi. Wyraźnie czuję spadek fps w tym momencie (przy tych plemnikach tez, ale mniej). Co ciekawe wszystko dzieje się wolniej oprócz spadania klocków, które to spadanie zachowuje pełną płynność.
  • Odpowiedz
@rezoner: muza w menu fajna, trochę mi przypomina mi synthpop + glados :D

Dwa pytania: Czy twoja gra wykorzystuje zjawisko synestezji? w sensie czy muzyka jakoś szczególnie jest uzależniona (oprócz zmiany poziomu) od tego jak "się gra" jakoś nie mogłem wyczuć, ale w sumie gra jest ZAJEBIŚCIE spójna, wszystko tu pasuje i jest na swoim miejscu.

Twoja gra przypomina mi trochę luminesy z PSP

Jak nagrałeś głos? To jakiś syntezator
  • Odpowiedz