Wpis z mikrobloga

Jak tak sobie pomyślę to chyba nikt nie ma tyle szczęścia co ja.
Pracuję od 13 roku życia, jak miałem 6 lat przejawiałem już to, że jestem przedsiębiorczy, zbierałem amelinium i sprzedawałem na skup. Jak miałem 13 lat - korepetycje. Później dla Januszy formaty i inne proste rzeczy.
Lecz zawsze jak sięgam wstecz to miałem też szczęście. Praca - dodawałem ogłoszenie, 5-7 minut później telefon. W gimnazjum pomogła mi Pani Wychowawczyni - ubrania, wycieczki - wszystko mi ona sponsorowała. Nawet buty zimowe mi kupiła, będę jej za to wdzięczny do końca życia (po wakacjach planuję iść do niej z psim jedzeniem, innych prezentów Pani nie preferuje xD). Pierwsza zima, w której nie miałem butów zimowych była ubiegła, całą przechodziłem w szmacianych adidasach (półtorej roku mają i do teraz je noszę, wytrzymałe skurczybyki).
Dzisiaj sparaliżowała mnie jednak inna wiadomość - mama powiedziała mi, że jej bardzo bliska znajoma zmieniła sobie samochód i stary chce mi oddać, ZA DARMO! Jedyny warunek to przyjść z prawkiem po odbiór - już wiem, na co pracuję cały sierpień. #!$%@?, jestem #!$%@? wygrywem życiowym ( ͡° ͜ʖ ͡°).
#wygryw #czujedobrzeczlowiek
  • 18
@Chicane: mam rower. Samochód taniej mi wyjdzie niż dojazdy autobusem (miesięczny PKS plus miesięczny na autobusy miejskie przez rok to więcej niż gaz i naprawy+ubezpieczenie).
@Aztek2201: złomu dawno nie zbieram, biedakiem też (już) nie jestem. W portfelu nigdy nie mam poniżej 100zł, dobre zarządzanie domowym budżetem i można sobie na co nieco pozwolić. Zarobienie na prawko to przy dobrych wiatrach kwestia maks 3 tygodni, chociaż szacunkowo (na obecny moment) to