Ruf CTR "Yellowbird", leganda lat osiemdziesiątych. Samochód w 1987 roku na skorupie zwykłej Carrery przygotowało Ruf Automobile, które włożyło do środka turbodoładowany silnik o mocy aż 469 KM (fabryczne 911 Turbo miało w tym czasie skromne 300 KM, coupe 959 traciło do Rufa kilkanaście koni). CTR zasłynął próbami prędkości maksymalnej na Ehra-Lessien i Nardo, podczas których z wynikiem 342 km/h pokonał modele innych marek i czasem 8:05 na Nordschleife. Zbudowano tylko 29 sztuk. Maszyną można przejechać się wirtualnie w #assettocorsa
@autogenpl: yellowbird to arcydzieło, a ten facet jest #!$%@? wirtuozem ogólnie nie wyobrażam sobie jak to musi jeździć na żywo, rozkład mas typowy dla klasycznego porsche (czyli większość na tyle), gigantyczna suszara która miała niezłego laga, zero wspomagaczy. W Assetto jestem spocony jak tym jeżdżę, na żywo pewnie bym się zesrał
Chciałbym oficjalnie NAPLUĆ z tego miejsca na każdego któremu nie chcę się dziś iść na #wybory nie zależnie od tego na kogo by zagłosował. Oczywiście podwójnie chciałbym OPLUĆ tych którym się dziś nie chcę iść ale będą pisać o polityce na mirko regularnie.
DOSKONALA BRUNETKA ? Faceci jak ona wam sie podoba ? Kobiety co myslicie o takim stylu? Te paznokcie, usta, rzesy, makijaz, piersy itd. Ocencie jej wyglad
#samochody #carboners #ruf #porsche #motoryzacja #carvideos #nordschleife #nurburgring #onboard
@koolexe: przelot
ogólnie nie wyobrażam sobie jak to musi jeździć na żywo, rozkład mas typowy dla klasycznego porsche (czyli większość na tyle), gigantyczna suszara która miała niezłego laga, zero wspomagaczy. W Assetto jestem spocony jak tym jeżdżę, na żywo pewnie bym się zesrał