Aktywne Wpisy
jmuhha +27
Nigdy nie wybacze sobie, że zamiast na programistke która nie musi wstawać i pracuje z home office poszłam na lekarke, która musi jeździć do szpitala i zarabia 1/3 tego co programistka (╯°□°)╯︵ ┻━┻
#programistka15k #programista15k
#programistka15k #programista15k
SaintWykopek +982
Kto miał taką latarkę plusuje
Tak było przy wyborach na prezydenta Warszawy w roku 2010. Czy tak będzie i teraz?
Co ciekawe Krul wcześniej mówi o tym, że likwidować całkowicie nie będzie (tylko część kolidującą z ruchem samochodowym), a później padają powyższe słowa, które świadczą o chęci wygaszenia ruchu tramwajowego w stolicy i zastąpienia go autobusami.
Później chrzani głupoty o Korei Północnej czy braku komunikacji tego typu w większych miastach USA. Krul Korwin autorytet.
Przy okazji tego znaleziska:
http://www.wykop.pl/link/1556895/janusz-korwin-mikke-chce-byc-prezydentem-warszawy/
Nawet mema z krulem i bimbami znalazłem.
#krul #korwin #komunikacjamiejska #warszawa #polska #polityka #jkmcontent
Brak tramwai w USA to akurat zasługa lobbingu przemysłu motoryzacyjnego. Żeby Krul nie wiedział takich rzeczy.
Swoja drogą nikt nie wspomina, że ruch kołowy generuje zanieczyszczenia powietrza, które mogą wyrządzić szkodę zabytkom :)
@Threepwood: Akurat w USA powraca się do tego typu środków transportu.
@Epoche: Ale poza miastem to robią.
Elektrownie znajdują się na ogół z dala od miast. Poza tym lepiej zebrać zanieczyszczenia w jednym miejscu.
@Baron_Al_von_PuciPusia: @Threepwood: Tramwaje są w USA np. w LA, ale rzeczywiście lobbing branży samochodowej to fakt, prze który obecnie wiele amerykańskich miast bardzo cierpi.
Poza tym krulu jak zwykle pieprzy głupoty. Przeniesienie pieniędzy z budowy linii tramwajowych na budowę
I jakie są jeszcze zalety poza "zanieczyszczeniem poza miastem"? Ktore rekompensowaly by to ze muszą miec polozone tory ograniczające ich mobliność i jednoczesnie zabieraja przestrzen pod drogi.
- większa liczba pasażerów
- mniejszy hałas
- wbrew temu co się wydaje krótszy czas podróży
W porównaniu do komunikacji autobusowej to wydzielone linie tramwajowe mają o wiele większą przepustowość czy prędkość transportu z punktu A do punktu B (przykładem niech będzie wydzielona linia w Poznaniu - Poznański Szybki Tramwaj). W porównaniu do metra to kwestia oszczędności - budowa linii tramwajowej jest o wiele niższa niż budowa metra, tak samo eksploatacja samej linii, cena taboru czy koszta eksploatacji taboru. Jest zwyczajnie taniej.
@winnux: Powiedz to jego fanom. (͡° ͜ʖ ͡°)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:CarGoTram_Dresden.jpg
Niż w autobusie? Czy w samochodach?
Plus to jest ale czy jakkolwiek znaczący w miejskim zgiełku...
Niż autobusem?
@Baron_Al_von_PuciPusia:
Czymś to poprzesz? Nie wiem czy jeden tramwaj co ileś minut wiecej przewiezie niż auta. (a nie wiem dlaczego mialby wiecej i lepiej niz autobus?)
Mnie osobiscie dobija jak
@Threepwood: ALE Z CIEBIE ŚMIESZEK. XD
Przykład rowoju sieci tramwajowych we Francji (art z 2011):
W przeciągu zaledwie dwóch lat długość czynnych tras tramwajowych (z wyłączeniem tras tramwajów dwusystemowych) we Francji wzrosła o 52,9 km z 419 km do 471,9 km. Jednak pomimo tego w budowie nadal znajduje się 262 km tras tramwajowych , dla porównania dwa lata wcześniej było to 298,6 km.
http://infotram.pl/text.php?id=41218
@Epoche: W autobusie - piszę porównując przecież do transportu autobusowego.
@Epoche: I patrz - jadąc w tramwaju mijasz korki.
@Epoche: w porównaniu i z jednym jak i drugim
Wydzielone torowiska nadal są lepsze niż autobusy stojące w korku na ulicy. Oczywiście można budować buspasy, ale nie wszędzie jest możliwość
Dużo też zależy od organizacji ruchu i ustawienia świateł
Jakieś badania że tak jest? i przede wszystkim, przy jakiej czestotliwosci przejazdu tramwaju i pojemnosci tramwaju jest to prawdziwe?