Wpis z mikrobloga

W sumie to takie coś robię po godzinach.

Póki co modele tymczasowe.

Fizyka jako taka z tarciem etc. zaprogramowana. Dobrze, że Unity prawie wszystko ma wbudowane :D
Rotacja kół, przyśpieszenie, zmiana kamery.

Jeszcze się trochę trzęsie i zjeżdża mi sam z mapy (wolno, ale jednak), ale to idzie naprawić :)

W planach zmiana samochodów, tunning, jakieś podstawowe AI, shadery, elementy cząsteczkowe i przeciwnicy.

Mesh renderer z mapy muszę jeszcze ustawić, bo póki co zrobiłem to na głupiej metodzie, której sam się wstydzę :D

#gamedev
  • 11
@FoxKamui: By potem pracować jako Level-Designer?

Graficznie z renderowaniem Unreal lepiej stoi od Unity3D, choć przez ostatnie kilka lat w przypadku Unity wiele się zmieniło :) Na dobre!

Akurat rozmieszczenie elementów to raczej takie trudne nie jest w kwestii praktycznej.

Gorzej, aby to ze sobą grało pod względem designerskim i funkcjonalności :D

Sprawdź sobie te linki:
http://www.worldofleveldesign.com/categories/level_design_tutorials/becoming-level-designer-environment-artist-part1.php

To jest bardzo fajny link, bo pokazuje dobrze, że aby być dobry, level designerem,
@Rezix: czyli do level designu jest potrzebne dziesiec ksiazek o anatomii czlowieka i pięć o teksturowaniu przy pomocy ołówka? Plażo proszę, to jest chyba jakiś straszak dla amatorów.