Wpis z mikrobloga

@TheSznikers: ech, czy tylko mi się marzy żeby dodali deszcz zamiast srać samochodami? (,)
Nie mówię, że dorabianie aut jest złe, ale jazda po mokrej nawierzchni - to by było coś :D
  • Odpowiedz
@iAdamM: fakt, shadery są "statyczne". Raz ustawisz parametry tekstury i nie da się ich zmienić, będzie wyglądać zawsze tak samo. Ech, łatwe modowanie ma swoją cenę (,)
  • Odpowiedz
@Mak0wi3c: @iso9001: @iAdamM: @bomber89:

Nie będzie bo:
- to jest od pyty pracy liczonej nie w miesiącach a latach nawet (zaczynali pisać grę z założoniem, że nie będą tego potrzebować a teraz dodanie tych rzeczy wiązałoby się z przepisywaniem silnika od początku i zmianą jego podstaw)
- mała przydatność dla graczy
- nie mogą
  • Odpowiedz
@iso9001: silnik uwazam za nie taki zly, bo jest naprawde dobrze zoptymalizowany. Forza Apex dziala jak gowno na moim laptopie na minimalnych, a w Assetto moge sie pobawic jakimis tam efektami majac 60 klatek. A deszczu nie bedzie, bo duzo sie nad tym napracowal dla NetCar Pro i wg statystyk prawie nikt sie nie scigal w deszczu
  • Odpowiedz
i wg statystyk prawie nikt sie nie scigal w deszczu


@snsv: wg statystyk to założę się, że nikt nie jeździ tymi gównosamochodami z DLC. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Może do MX5 ktoś tam czasem wraca, ale powiedz szczerze, kiedy ostatnio jeździłeś przykładowo Abarthem 595 SS albo Toyotą AE86? Odpala się te samochody zaraz po zakupie DLC i koniec. Widziałeś, żeby ktoś kiedyś ligę nimi jeździł?

No
  • Odpowiedz
@RealAKP: no tak, jest parę samochodów jednorazowych, ale ostatnio np poświęciłem trochę czasu by opanować RUFa RT12 i co jakiś czas próbuję różne samochody. Tylko też nie zapominaj o tym, że mają ludzi właśnie odpowiedzialnych za samochody, którzy tylko to robią, by inni mieli fundusze na dalsze rozwijanie reszty :) Gdyby nie DLC to wątpię, żeby tak mała grupa była w stanie tak długo rozwijać pojedynczy produkt. Skończyliby pewnie jakoś
  • Odpowiedz
@snsv: No ja zdaję sobie z tego sprawę, że to nabijanie kasy i nic więcej, ale niestety potrzebne. Nawet ja kupuje te całe DLC mimo, że ani mi się nie podobają ani z nich nie korzystam.
  • Odpowiedz
@snsv: Nie sądzę, myślę, że to jest skalkulowane działanie niestety, dlatego też nie wydadzą nigdy paczki z pełną klasą tylko rozdrabniają. Np. GT3 rozkładają na kilka DLC, tak, żeby każdy kto chce skompletować całą, musiał kupić wszystkie DLC. Wy się śmiejecie, ale te dodatki to pod każdym względem #skoknakase i to perfidny.
#takaprawda
  • Odpowiedz
@RealAKP: Przecież nawet oni wielokrotnie powtarzali, że nigdy nie wydadzą DLC zawierającego tylko wyłącznie GT3, bo trafi to do mniejszej grupy odbiorców. Ale obecnie starają się robić je tak bardziej spójnie, np w tym widać, że motywem przewodnim są samochody torowe i tylko jeden samochód drogowy (Levante ma być podobno za darmo, więc go tu nie uwzględniam). I to nie powinno być problemem, gdy ludzie kupują pojedyncze samochody za tą
  • Odpowiedz
@snsv: moglibyśmy tak długo dyskutować. Jedno jest pewne i w jednym się zgadzamy, kasa idzie do Kunosów a AC to zajebista gierka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@snsv: @RealAKP: tak ze 300 pln na asseto juz spokojnie poszlo. Jesli porownac do konkurencji, to na zabawe w iracing trzeba wydac znacznie wiecej, na rfactor 2 moze jedynie troche wiecej, na R3E by starczylo na paczke gt3 i europejskie tory. Jak za tak duza ilosc aut, torow i modyfikacji to uczciwa cena. 300h przejechalem, ani nie zauwazylem kiedy.
  • Odpowiedz