Wpis z mikrobloga

Mój anonimowy informator od zadań specjalnych melduje:

Przegladniecie calego wyscigu 4 razy troche mi zajelo. Gdyby podliczac wg tego co wtedy pisalem, to dq nie dostaliby: podli, lawicko, sketh, king bob, damian thesznikers, marek lisowski. Szesciu zawodnikow, w tym komentator. Slabo, ze ludzie nie potrafia sie utrzymac w torze albo nie chca tego robic.

No, ale ze wzgledu na takie wyniki, proponuje przyznac nagrode publicznosci w postaci ostrzezen. Ogolnie to makowiec nic sobie nie robi z bialych linii, nie wiem czy choc jedno okrazenie bez opuszczenia toru przejechal. Niektorzy wyjezdzali tylko w t1, inni tylko w t4, dlatego tylko jak ktos bardzo duzo razy wyjechal to zanotowalem i nie wykreslilem. Wyjazdow na t4 bylo bardzo duzo. To dawalo najwiekszy zysk czasowy. Oczywiscie mowie tylko o wyjazdach 4 kolami za linie (znaczaco, ze przy przyspieszonym ogladaniu bylo widac).


Podwojne ostrzezenia za track limits:

- makowiec (wszystkie punkty sprawdzenia - 12 wyjazdow w samym t4, 8 w t5)

- batonik (pit exit, t1, t5)

- ufix (wszystkie punkty, wybitnie t1 i t4)

- mattawe (t1, t4, t5)

- valentino_rossi (t1, t4)

-* nieuaktualniony (wielokrotne wyjazdy poza tor we wszystkich miejscach)

-* niezrozumiany (wielokrotne wyjazdy poza tor we wszystkich miejscach)


Pojedyncze ostrzezenia:

- spunky (t1, t4)

- patyk15 (t1, t4)

- wuza (t1, t4, t5)

- ad_moc (t4, t5)

- renton (t4)

- real (t4)

- plupi (pit exit, t1, niebezpieczne wyjazdy na pit exit w trakcie wyjazdu aut z boxow)

* - oprocz klasycznego przekroczenia granic toru gleboko na krawezniki, to jescze mieli problemy w wielu innych miejscach. dq?

Gdyby PLP dzialalo tka jak powinno, to kar drive through byloby w #!$%@? lub wiecej. ;]


Jutro to wszystko zsumuję, kary za ścięcia plus kary za kolizje i dam oficjalne info, bądźcie w gotowości :)

#acleague #assettocorsa #simracing
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czyli mimo wszystko - 15 osób celowo cięło tor? Brzmi średnio. Może czasem jednak wynika to z niedoinformowania a nie złych intencji? Just saying...


@Mak0wi3c: Akurat jakoś ciężko mi uwierzyć że można w jednym wyścigu wypaść na tym samym zakręcie 12 razy przypadkowo. Rozumiem, że można wyjechać raz, drugi ale wtedy wiesz że regularnie przeginasz więc na takim zakręcie odpuszczasz trochę aż się nie nauczysz (podejrzewam że dlatego właśnie sam
  • Odpowiedz
@TheSznikers: Przeczytałem cały wątek i pomimo, że sam kilka razy przekroczyłem granice toru to muszę zgodzić się z osobami broniącymi regulaminu i jazdy fair play. Tak jak pisze @Mokrysedes, PLP pomaga nam egzekwować kary, ale nie jest na tyle dokładny, aby to on określał jak można jechać po danym torze, za to białe linie są bardzo dokładne :) Aczkolwiek mam jedno zastrzeżenie, żeby to karanie było systematyczne, bo
  • Odpowiedz
@Mokrysedes: Tutaj komitet sedziowski uwzglednial tylki wyjazdy wszystkimi kolami poza biala linie w sposob znaczacy i mocni widoczny. Wyjazdy przy walce, dublowaniu, w poslizgu, na piach, w trakcie bardzo bliskiej jazdy za innym pojazdem, a takze na 1 okrazeniu nie byly brane pod uwage. Czyste wyjazdy z recydywa tylko. Przykladem jest snsv, ktory kilka razy wypadl bardzo gleboko, ale byl w poslizgu i nie byly to wyjazdy rzedu nastu razy.
  • Odpowiedz
@Mokrysedes: jak najbardziej zgadzam się z drugim akapitem, pierwszego już nie będę poruszał, bo zwyczajnie nie wiedziałem, że przeginam.

@MattAwe: też jestem za jazdą fair play, nie wiem czy z moich postów wynika coś innego ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  • Odpowiedz
@Mak0wi3c: Nie sugerowałem, że z Twoich postów wynika coś innego :D Wiadomo, że chyba każdy tutaj chce, aby jeżdżono fair play itd. tylko, że dużo osób w tym ja przymykało oko na regulamin, a patrzyło wyłącznie na PLP i ewentualnie jakieś naprawdę ewidentne ścięcia. To kwestia wyjaśnienia tego oficjalnie i dostosowania się :)
  • Odpowiedz
jak najbardziej zgadzam się z drugim akapitem, pierwszego już nie będę poruszał, bo zwyczajnie nie wiedziałem, że przeginam.


@Mak0wi3c: I właśnie dlatego sądzę że kary możnaby naliczać od przyszłego wyścigu, no chyba że specjalnie zignorowałeś ostrzeżenia i instrukcje ;)
Nie mówię że robiłeś to złośliwie (swoje osądy bazuję na ilości przewinień) - nie widziałem powtórki więc nic nie insynuuję. Pokój colego.
  • Odpowiedz
plupi (pit exit, t1, niebezpieczne wyjazdy na pit exit w trakcie wyjazdu aut z boxow)


@TheSznikers: O co chodzi z pierwszą uwagą odnośnie pit exit? Drugiej to w ogóle nie rozumiem - na moich wyjazdach nie wyjeżdżał nikt inny, więc o czym mowa?
  • Odpowiedz
@Mak0wi3c: Trudno, żeby Ci w tamtym momencie ktoś dał jasną odpowiedź, skoro nikt nie widział tego incydentu oprócz Ciebie, ja też raz dostałem karę zupełnie bez sensu na USA bo brałem udział w kolizji i wypadłem z toru. Kary nie wykonałem bo uznałem, że w tym wypadku PLP nie spełniło swojego zadania i bezsensownie ją naliczyło. Zgłosiłem to od razu po wyścigu i było git.
  • Odpowiedz
@lawicko: tylko wtedy miales ze 2 okrazenia do konca, a teraz to na poczatku wyscigu. Wlasciwie nie wiadomo jak plp reaguje jak sie nie zjedzie na kare, czy przypadkiem nie zaczyna wariowac i sypac komunikatami na lewo i prawo. Trzebaby sprawdzic :)
  • Odpowiedz