Wpis z mikrobloga

Mój anonimowy informator od zadań specjalnych melduje:

Przegladniecie calego wyscigu 4 razy troche mi zajelo. Gdyby podliczac wg tego co wtedy pisalem, to dq nie dostaliby: podli, lawicko, sketh, king bob, damian thesznikers, marek lisowski. Szesciu zawodnikow, w tym komentator. Slabo, ze ludzie nie potrafia sie utrzymac w torze albo nie chca tego robic.

No, ale ze wzgledu na takie wyniki, proponuje przyznac nagrode publicznosci w postaci ostrzezen. Ogolnie to makowiec nic sobie nie robi z bialych linii, nie wiem czy choc jedno okrazenie bez opuszczenia toru przejechal. Niektorzy wyjezdzali tylko w t1, inni tylko w t4, dlatego tylko jak ktos bardzo duzo razy wyjechal to zanotowalem i nie wykreslilem. Wyjazdow na t4 bylo bardzo duzo. To dawalo najwiekszy zysk czasowy. Oczywiscie mowie tylko o wyjazdach 4 kolami za linie (znaczaco, ze przy przyspieszonym ogladaniu bylo widac).


Podwojne ostrzezenia za track limits:

- makowiec (wszystkie punkty sprawdzenia - 12 wyjazdow w samym t4, 8 w t5)

- batonik (pit exit, t1, t5)

- ufix (wszystkie punkty, wybitnie t1 i t4)

- mattawe (t1, t4, t5)

- valentino_rossi (t1, t4)

-* nieuaktualniony (wielokrotne wyjazdy poza tor we wszystkich miejscach)

-* niezrozumiany (wielokrotne wyjazdy poza tor we wszystkich miejscach)


Pojedyncze ostrzezenia:

- spunky (t1, t4)

- patyk15 (t1, t4)

- wuza (t1, t4, t5)

- ad_moc (t4, t5)

- renton (t4)

- real (t4)

- plupi (pit exit, t1, niebezpieczne wyjazdy na pit exit w trakcie wyjazdu aut z boxow)

* - oprocz klasycznego przekroczenia granic toru gleboko na krawezniki, to jescze mieli problemy w wielu innych miejscach. dq?

Gdyby PLP dzialalo tka jak powinno, to kar drive through byloby w #!$%@? lub wiecej. ;]


Jutro to wszystko zsumuję, kary za ścięcia plus kary za kolizje i dam oficjalne info, bądźcie w gotowości :)

#acleague #assettocorsa #simracing
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TheSznikers: Który to jest T4? Bo jeśli to jest ten co myślę, to tam ciąć można tylko przesz przypadek i grozi to natychmiastowym opuszczeniem toru w kierunku piachu. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ktoś w ogóle może pokazać na czym polegają te "cięcia"???
@Mokrysedes: @skethoo:
  • Odpowiedz
@skethoo: @Mokrysedes: czyli mimo wszystko - 15 osób celowo cięło tor? Brzmi średnio. Może czasem jednak wynika to z niedoinformowania a nie złych intencji? Just saying...

@RealAKP: cięcia o których mowa to głównie wyjazd poza tor na wyjściu. Tam jest kerb, kawałek asfaltu i piach. Jak wyjechałeś na piach to było oznaczone jako cięcie. Wątpię żeby to dawało przewagę - strata 10 km/h conajmniej.

@TheSznikers
  • Odpowiedz
@Mak0wi3c: Dokładnie, zakręt jest niewidoczny i może się zdarzyć tam wyjazd, ale to jest błąd, który może być fatalny w skutkach i trzeba w takim wypadku bardzo mocno zwolnić. Karanie za cięcie T4 jest kompletnym idiotyzmem, to tak jakby karać za wpadnięcie w pułapkę piaskową. No chyba, że cały czas mówimy o innym zakręcie... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@RealAKP: T4 to jest ten szybki prawy zakręt na którym odpuszcza się tylko gaz. Może nie uważam karania za idiotyzm, ale na pewno to nie jest w porządku. Tam się nie da nic zyskać.
Chciałbym zobaczyć jedno okrążenie na którym zyskuję w ten sposób czas. Nie ma opcji, że ktoś znajdzie takie, że ściąłem szybciej i PLP nie dało mi kary ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@TheSznikers: a ja gdzie się znajduję na tej liście? pytam z ciekawości, jak wypadłem na tle innych (sam z swojej jazdy w tamtym wyścigu nie jestem zadowolony). A co do cięcia zakrętów ciągle jest powtarzane na TSie, przed każdym wyścigiem "nie nadużywać PLP", ba parę dni przed wyścigiem był post, że zostanie utworzona komisja do przejrzenia wyścigu (do anonimowego informatora, chętnie Ci pomogę następnym razem).
  • Odpowiedz