Wpis z mikrobloga

Mój anonimowy informator od zadań specjalnych melduje:

Przegladniecie calego wyscigu 4 razy troche mi zajelo. Gdyby podliczac wg tego co wtedy pisalem, to dq nie dostaliby: podli, lawicko, sketh, king bob, damian thesznikers, marek lisowski. Szesciu zawodnikow, w tym komentator. Slabo, ze ludzie nie potrafia sie utrzymac w torze albo nie chca tego robic.

No, ale ze wzgledu na takie wyniki, proponuje przyznac nagrode publicznosci w postaci ostrzezen. Ogolnie to makowiec nic sobie nie robi z bialych linii, nie wiem czy choc jedno okrazenie bez opuszczenia toru przejechal. Niektorzy wyjezdzali tylko w t1, inni tylko w t4, dlatego tylko jak ktos bardzo duzo razy wyjechal to zanotowalem i nie wykreslilem. Wyjazdow na t4 bylo bardzo duzo. To dawalo najwiekszy zysk czasowy. Oczywiscie mowie tylko o wyjazdach 4 kolami za linie (znaczaco, ze przy przyspieszonym ogladaniu bylo widac).


Podwojne ostrzezenia za track limits:

- makowiec (wszystkie punkty sprawdzenia - 12 wyjazdow w samym t4, 8 w t5)

- batonik (pit exit, t1, t5)

- ufix (wszystkie punkty, wybitnie t1 i t4)

- mattawe (t1, t4, t5)

- valentino_rossi (t1, t4)

-* nieuaktualniony (wielokrotne wyjazdy poza tor we wszystkich miejscach)

-* niezrozumiany (wielokrotne wyjazdy poza tor we wszystkich miejscach)


Pojedyncze ostrzezenia:

- spunky (t1, t4)

- patyk15 (t1, t4)

- wuza (t1, t4, t5)

- ad_moc (t4, t5)

- renton (t4)

- real (t4)

- plupi (pit exit, t1, niebezpieczne wyjazdy na pit exit w trakcie wyjazdu aut z boxow)

* - oprocz klasycznego przekroczenia granic toru gleboko na krawezniki, to jescze mieli problemy w wielu innych miejscach. dq?

Gdyby PLP dzialalo tka jak powinno, to kar drive through byloby w c--j lub wiecej. ;]


Jutro to wszystko zsumuję, kary za ścięcia plus kary za kolizje i dam oficjalne info, bądźcie w gotowości :)

#acleague #assettocorsa #simracing
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach