Wpis z mikrobloga

Mój anonimowy informator od zadań specjalnych melduje:

Przegladniecie calego wyscigu 4 razy troche mi zajelo. Gdyby podliczac wg tego co wtedy pisalem, to dq nie dostaliby: podli, lawicko, sketh, king bob, damian thesznikers, marek lisowski. Szesciu zawodnikow, w tym komentator. Slabo, ze ludzie nie potrafia sie utrzymac w torze albo nie chca tego robic.

No, ale ze wzgledu na takie wyniki, proponuje przyznac nagrode publicznosci w postaci ostrzezen. Ogolnie to makowiec nic sobie nie robi z bialych linii, nie wiem czy choc jedno okrazenie bez opuszczenia toru przejechal. Niektorzy wyjezdzali tylko w t1, inni tylko w t4, dlatego tylko jak ktos bardzo duzo razy wyjechal to zanotowalem i nie wykreslilem. Wyjazdow na t4 bylo bardzo duzo. To dawalo najwiekszy zysk czasowy. Oczywiscie mowie tylko o wyjazdach 4 kolami za linie (znaczaco, ze przy przyspieszonym ogladaniu bylo widac).


Podwojne ostrzezenia za track limits:

- makowiec (wszystkie punkty sprawdzenia - 12 wyjazdow w samym t4, 8 w t5)

- batonik (pit exit, t1, t5)

- ufix (wszystkie punkty, wybitnie t1 i t4)

- mattawe (t1, t4, t5)

- valentino_rossi (t1, t4)

-* nieuaktualniony (wielokrotne wyjazdy poza tor we wszystkich miejscach)

-* niezrozumiany (wielokrotne wyjazdy poza tor we wszystkich miejscach)


Pojedyncze ostrzezenia:

- spunky (t1, t4)

- patyk15 (t1, t4)

- wuza (t1, t4, t5)

- ad_moc (t4, t5)

- renton (t4)

- real (t4)

- plupi (pit exit, t1, niebezpieczne wyjazdy na pit exit w trakcie wyjazdu aut z boxow)

* - oprocz klasycznego przekroczenia granic toru gleboko na krawezniki, to jescze mieli problemy w wielu innych miejscach. dq?

Gdyby PLP dzialalo tka jak powinno, to kar drive through byloby w #!$%@? lub wiecej. ;]


Jutro to wszystko zsumuję, kary za ścięcia plus kary za kolizje i dam oficjalne info, bądźcie w gotowości :)

#acleague #assettocorsa #simracing
  • 61
@TheSznikers: łysy poprawił liczenie czasu okrążeń i delty co da możliwość dobrego sprawdzania w którym miejscu kto na jak długo opuścił tor i ile na tym zyskał i będzie w końcu możliwość otrzymania za to drive through! Posłuchał też społeczności i będzie można wybrać czy po spalonym starcie teleportujesz się do pitu czy dostajesz właśnie karę przejazdu. Lepiej późno niż wcale. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@TheSznikers obejrzałem cały swój replay (co prawda przyspieszony 4x) i jakoś nie widzę "wielokrotnych wyjazdów poza tor we wszystkich miejscach" i problemów z utrzymaniem się na torze. mogę się mylić, ale dsq raczej bezpodstawne (,)
@TheSznikers: ja to nie wiem co się stało. Owszem, nie jechałem zbyt czysto, ale aż tak? Następny wyścig jadę środkiem toru, bo "nic sobie nie robi z białych linii" to trochę za mocne słowa.
@TheSznikers ja poproszę o dowody ws. Pit exit i t5 żebym tam zyskiwał czas scieciami. Do tej pory liczyliśmy tylko PLP, a tu nagle(pierwszy raz we wszystkich sezonach?) oglądanie każdego przejazdu i podwojne ostrzezenia, co oznacza juz prawie karę.
@tenbatonik: W ten weekend fia dowalilo karami na silverstone dokladnie za to samo - wyjazdy na zewnetrzna w zakretach. Pierwszy raz plp dzialalo jak chcialo, a nie jak powinno. Tylko nie mowcie, ze to nie daje zysku, jak przez zakret przelatujesz na pelnym gazie, wiedzac, ze mozna sie na betonie utrzymac.
@skethoo źle sformułowałem, jeżeli u mnie były cięcia na t5 to na pewno przez błąd i nie zyskiwałem czasu, bo tracilem tam sporo, przez próg. a co do pit exit to nie wiem o co kaman :)
Nie ma się co obrażać i irytować - jeśli ktoś notorycznie wyjeżdża wszystkimi kołami poza tor (nieważne czy po wewnętrznej czy zewnętrznej zakrętu bo i tu i tu osiąga się większy promień skrętu i tym samym krótszy czas przejazdu) to pretensje może mieć tylko do siebie. Po prostu jedźcie uczciwie a nie w poszukiwaniu luk gdzie program nie nalicza kar. Rozumiem parcie na wyższe miejsca w kwalifikacjach ale grajcie fair.
@TheSznikers: pomijając już fakt, że gdyby nie dodany krawężnik, to wszyscy by rżnęli przez szykanę na przełaj i byłoby okej. Mówicie "będziemy jechać jak PLP pozwala" i wlepiacie kary. Następnym razem ustalcie jasno zasady: trzymamy się toru czy PLP. Bo teraz mówione było jedno, a egzekwowane jest drugie.
@Mak0wi3c: Na jednym zakręcie wyścigu nie wygrasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Limity toru wyznaczone białymi liniami nie powinny być przekraczane wszystkimi kołami, zwłaszcza w celu osiągnięcia lepszego czasu i trzymania tempa graczy przed sobą. Raz czy dwa - nie widzę w tym problemu, czasem zdarza się skręcić za wcześnie, lub wjechać w zakręt zbyt wcześnie, ale jeśli zdarza się to nagminnie to niestety jest to spory problem.
  • 0
@Mak0wi3c Tak, bylo raz powiedziane ze jedziemy jak PLP pozwala, ale przecież później byla gadka, że tak nie można, ktos tam pisał, że lepiej po wyscigu sprawdzić itp. zostaly zrobione ograniczniki tylko na szykanie a reszta bez ale tor to jest tor. Jak jest napisane w regulaminie na ten temat? Ktos w ogole czytał? :)
@Mokrysedes: @Mak0wi3c: Nieprawda jest, ze miala byc jazda jak plp pozwala. Co wiecej, mowilismy, ze mimo wadliwego plp limity toru obowiazuja, a kary moga posypac sie po wyscigu. Sedziow zglisilo sie kilku, po czym jwszcze zrobiles swietna robote dodajac krawezniki. Niemniej jednak limity toru nie byly przestrzegane takze w innych miejscach. Tam gdzie Ty leciales pelnym gazem i korzystales z twardego pobocza, inni odpuszczali gaz i miescili sie w torze.