Wpis z mikrobloga

Dokończyłem używanie natywnych modułów oraz marshalling typów native <-> jaeger i połatałem dziury, przez co już się nie #!$%@? ()
Zanim zrobię korutyny, przypomniałem sobie, że w sumie to fajnie byłoby móc używać w programie control flow (ify i pętle).
Z pętel to while powinien wystarczyć, nie?

#jaeger #programowanie #intuicio #gamedev
Pobierz PsichiX - Dokończyłem używanie natywnych modułów oraz marshalling typów native <-> ja...
źródło: comment_pyN5cshJOOWcQcqUev423KlY50YXkRfQ.jpg
  • 10
Dokończyłem używanie natywnych modułów oraz marshalling typów native <-> jaeger i połatałem dziury, przez co już się nie #!$%@? ()

Zanim zrobię korutyny, przypomniałem sobie, że w sumie to fajnie byłoby móc używać w programie control flow (ify i pętle).

Z pętel to while powinien wystarczyć, nie?


@PsichiX: O czym Ty do mnie mówisz >.< ?
@insystem:
marshalling - jest to proces konwersji typów. na upartego możesz porównać to do serializacji z formatu A do pośredniego formatu B i deserializacji z pośredniego formatu B do innego formatu C.
Używa się go przede wszystkim do komunikacji pomiędzy różnymi ABI - np. .NET używa marshallingu pomiędzy typami natywnymi (int32/float32 itp.) a typami zarządzanymi maszyny wirtualnej .NETa.

native <-> jaeger - tu chodzi konkretnie o konwersję wartości
@PsichiX: Da się używając korutyn zrobić taką pętle, która liczy sobie ile juz czasu jest wykonywana (stopwatchem powiedzmy) i jak przekroczy jakis czas to wyskakuje z korutyny, żeby gra mogła przejść do następnej klatki? W skrócie: rozbicie dlugiej pętli na kilka klatek.