Wpis z mikrobloga

Dziecko u mnie w mieście wpadło ostatnio pod auto, wybiegło zza samochodów na środek ulicy wprost pod jadący pojazd - do tego na zakręcie. Oczywiście #!$%@? noga to dla mnie za mało i wszedłem w komentarze pod incydentem na naszej lokalnej stronie, po dodatkowa porcję raka. Nie zawiodłem się. Właścicielki Brajanków zaczęły nagonkę.

- #!$%@? KIEROWCA, #!$%@?Ć GO NIECH ZDECHNIE PIES ZAFAJDANY!!!!
- JAK SIE NIE UMJE PROWADZIĆ AUTA TO SIE NIE JEDZIE CONIE?
- WOGULE TO TĄ ULICE POWINNI ZAMKNĄĆ I POSTWIĆ TAM PLAC ŻEBY DZIECIACZKI SIE BAWIŁY
- SAMA JESTEM MAMOM I TO KIEROWCA JEST WINNY, POWINIEN WIEDZIEĆ, ZE TAM SIE BAWIOM DZIECI
- PEWNIE JECHAŁ STO NA GODZINE IDIOTA #!$%@? (szczególnie, ze tam jest zakręt 90 stopni i prędkość większa niż 40 z automatu by nas wyrzuciła w krzaki).

I na koniec dialog - perełka.

- OKROPNIE SZKODA MI TEGO DZIECIACZKA, JESZCZE TO JEST DZIECKO MAŁE
- A jeśli byłby to starszy facet to nie byłoby go szkoda?
- TY DEBILU, ROZUMIESZ, ŻE TO JEST BIEDNE DZIECKO!!!!!!!!!

Oczywiście każda musiała dodać, że jest mamą, PODKREŚLAM MAMĄ #!$%@? MACIERZYŃSTWO TO NADWSZYSTKO!!111

Ja tych ludzi codziennie mijam na ulicy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#rakcontent #gorzkiezale #macierzynstwo #dzieci #patologiazewsi
  • 21
@FuriousViking:
Aha, jeszcze jedna panna jak gość ją orał w komentarzach zaczęła wkręcać, że była na miejscu wypadku i pojechała z tym dzieckiem karetką do szpitala do miasta oddalonego o 60 kilometrów i ona zna sytuacje z pierwszej ręki xD jaka szkoda, że IP nadal było naszego lokalnego dostawcy a zdania definitywnie nie były wprowadzane z telefonu tylko z komputera/laptopa XDDDD
@spammaster:
Szkoda tylko, że oberwie się za to niewinnemu kierowcy, któremu i tak sam incydent, tułanie sie po sądach oraz burdel w papierach ostro zjedzie psyche. Podobno po wypadku zaczęło go obrzucać mięsem stado Karyn...