Wpis z mikrobloga

#offroad #landrover Mirki czy mozecie polecic jakies opony AT z agresywnym bieznikiem? Cos w stylu Discoverer ST maxx tylko na felgi 18 w rozmiarze ok 275/65R18? Moze jakies MT ktore wolno sie scieraja, bo samochod bedzie uzywany na codzien. Myslalem nad Discoverer STT ale podobno sa meeega glosne.
  • 17
@anonim1133 KM1 sa bardzo dobre ale nie wiem czy mozna je jeszcze dorwac nowe. KM2 maja slabe opinie. KM1 maja podobny bieznik do STT. Jak z halasem w KM1? Dajmy na to przy 120-140 km/h ?
120-140


@szamo: Ło panie, to nie lambordżini :P
Nie jest na pewno jakiś wyjątkowy, ale jednak słychać. Choć w środku raczej nie huczą - inna sprawa, że mam dość głośno wewnątrz...
@szamo: Do 120-140 nie myśl nawet o mt - żadnych, wszystkie będą głośne i będą się źle wyważać, od siebie polecam nowe BFG AT albo tańsza alternatywa - Cooper AT3 które mam założone w dusterze i są całkiem całkiem na mokrej trawie z toną na haku.
@szamo: Mam Discoverer STT, czy glosne? no jak to MTki ;) czy trudne do wywazenia? no jak to MTki. Czy szybko sie scieraja - nie, szczerze to jestem zaskoczony w jak dobrej kondycji sa po jakichs 50k.

Ale tak calkowicie na serio, to jezeli myslisz o takich predkosciach przelotowych to odpusc sobie MTki, przez wzglad na komfort ale przede wszystkim bezpieczenstwo. U mnie predkosc przelotowa to kolo stowki i powiem szczerze
@b__c Disco3 mam teraz ATki co prawda zajechane juz, zostalo z 7mm bieznika i wkurza mnie ze jak wjade w teren to te opony bardzo szybko wymiekaja, bardzo latwo sie zalepiaja i doopa. Wyciagarki jeszcze nie mam wiec blokady mechanizmow i opony to jedyne co pozostaje. Wydaje mi sie ze takie Discoverer ST Maxx bylyby idealne ale nie ma w moim rozmiarze. Czasami wpadam na autostrade, raczej rzadko, ale chcialbym miec mozliwosc
@szamo: oczywiscie, ze powoduja, dlatego jezdze tak wolno ;) bardzo ciezko jest wywazyc MTki, a nawet jezeli to zrobisz (ja robie u wulkanizatora dla tirow) to i tak na dlugo to nie starcza. Zeby bylo optymalnie musialbym to robic co jakies 10kkm. Poza tym drgania na kierownicy mimo ze zaczynaja sie od opon to sa suma wszelkich luzow w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym. Czy u Ciebie tak bedzie? pewnie nie. Ja
@SeaWeasel Cooper AT3 sa za malo agresywne jak dla mnie, czasami lubie wjechac w blotko i takie opony w sekunde sie zalepia jak bedzie choc troche blota/gliny
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@SeaWeasel @szamo @anonim1133: Dzieki za mile slowa. Orginalnie 3.0tdi ktore sie oczywiscie wysralo (najslabszy punkt patrola). Teraz M57N z BMW czyli 3.0 diesel na pojedynczym turbo. Przestrojony na jakies 700Nm.

ps. 37' nie polecam, wygladaja zajebiscie ale na tym plusy sie w sumie koncza. Na europejskie warunki (tu dostepne fury) 35 to jest max. 37 to juz tylko do amerykancow. Mialem plan zeby zmienic na 35 zeby odzyskac troche komfortu, ale