Wpis z mikrobloga

Czy bylibyście zainteresowani blogiem, w którym pokazuję jak napisać jakieś prostsze gierki, typu arkanoid, diep.io, jakies czołgi, snake, tictactoe itp?
Posty w postaci problemów, które napotkałem, rozwiązań i oczywiście fragmentów kodu z opisem. Czasami jakiś mój projekt - ciekawostki o nim.

Technologie:

C++ lub C# i odpowiednio SFML lub SFML.net

Fajnie byłoby usłyszeć uzasadnienia dla odpowiedzi.

#gamedev #ankieta #blog #sfml #noctprogramuje

Czytałbyś bloga o problemach początkującego game-developera?

  • Tak 58.0% (353)
  • Nie 31.9% (194)
  • Sprawdzam 6.4% (39)
  • Ale to już było... 3.8% (23)

Oddanych głosów: 609

  • 35
@rfree: Tylko, że ciężko nazwać C++ alternatywą dla C#. Prędzej zrozumiałbym konkurencję C# vs Java. Z tym, że w przypadku tej drugiej JSFML został porzucony :<
@Leinnan: Na pewno umiesz C++? Ale nowoczesne z C++14 i boost a nie jakieś stare gówno?

Podaj przykład z C# i co on miałby robić.

Może reflection, ale myślę że spokojnie można to zastąpić innymi rozwiązaniami.
@rfree: Z C++ poznałem już przynajmniej część dobrodziejstw C++11, boosta jakieś przykłady przerabiałem, ale nic specjalnego.

Nigdzie nie pisałem, że C++ jest złym językiem, jednak w pełni rozumiem jeśli ktoś woli w C# pisać gry. Zresztą, SFML.NET jest o tyle dobrze napisany, że ruszy spokojnie pod mono.
@Leinnan: mnie na pewno by nie zainteresowało nic dla C# w każdym razie - po co marnować na to czas jak można C++ i mieć większą wolność (przenośność kodu)
@Leinnan: wybaczcie, od paru tygodni jestem na tak silnych lekach, że jedyne o czym myślę, to "spać". Wczoraj dostałem jeszcze mocniejsze. Do końca tygodnia powinno sie to skończyć, a posty zaczną sie pojawiac po weekendzie. Tym weekendzie.