Wpis z mikrobloga

Witajcie Mireczki
Piszę z pytaniem i liczę na waszą wiedzę.
Od dawna marzy mi się dom - podwórko, pies itp.
Na razie mi daleko do realizacji tego pomysłu, ale już teraz borykam się z pewnymi wątpliwościami.
Jestem programistą, jeszcze nie 15k, ale zamierzam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zakładam że na swoim, zdolny byłbym pracować jedynie zdalnie, raz na jakiś czas w razie potrzeby udać się do Warszawy na spotkanie projektowe itp, itd.
Praca zdalna jest możliwa jak najbardziej w wypadku pracy programisty. Czas mija rozwijamy się i co w momencie gdy stuknie nam 40+ lat.
Często ludzie się przebranżawiają np. PM itp.
I tutaj moje pytanie do was.
Jak wygląda praca zdalna u doświadczonych programistów ?
Mierzycie się z taką sytuacja? Czujecie ze nadążacie za młodszymi, nie nudzi już was po tylu latach programowanie ?
Nie czujecie się wypaleni ? Czy możliwa jest praca np. Architekta IT w większości zdalnie ?
Liczę na waszą wiedzę i doświadczenie, celne uwagi również ( ͡º ͜ʖ͡º)

#programowanie #programista15k #pracazagranica #pracazdalna
  • 12
@Paczek_UnoDuo: to moge ci odpowiedzieć jako człowiek z wielokrotnie większym doświadczeniem ( ͡° ͜ʖ ͡°) martwisz sie o rzeczy, które cie nie dotyczą imprez dobre 5 lat nie bedą, mnóstwo znam takich co nie byli w stanie przeskoczyć wyżej, mimo, ze sie stawiali niewiadomo jak wysoko, siedzi wlasnie obok mnie taki sfrustrowany koleś pod 40stke, zatrzymał sie w okolicach 15 lat temu, wszystkim opowiada, ze Java 6
@Paczek_UnoDuo: jasne, że można pracować zdalnie, ale radziłbym kupić dom na przedmieściach aglomeracji, bo:
- jednak może twoja żona będzie chciała pracować w mieście.
- Masz też mniejszą szansę, że dzieci uciekną ci do innego miasta jak będziesz obok miasta.
- Poza tym domy na przedmieściach mają większy potencjał aprecjacji ceny, a te w małych miastach i na wsi w przyszłości będą jeszcze tańsze niż obecnie, bo większość gospodarki światowej to